اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۶۰۲۵

سوارکاران برتر مشخص شدند

نوروزآباد میزبان هفته چهاردهم مسابقات اسبدوانی تهران بود.
۱۳:۰۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی فدراسیون سوارکاری مسابقه اسبدوانی در 7 دور برگزار شد. در این هفته اسب هایی با نژاد تروبرد داخلی و دوخون و عرب شرکت کردند و در 6 دور مسافت 1000 متر و یک دور مسافت 1400 متر چابکسواران با هم به رقابت پرداختند.

دور اول با 12 شرکت کننده با اسبهای عرب 3 تا 4 سال با امتیاز مبتدی و نبرده متین جرجانی با لیون بنگالی اول و عبدالخالق چپرلی با ورگلاس سردار دوم و کمال دالیچه عطا با نادر عرفان سوم شدند.

دور دوم با 7 شرکت کننده با اسبهای نژاد دوخون 2 سال با امتیاز مبتدی و نبرده محمد خوجملی با اسب طهران و نادر صالحپور با اسب کایزن و عبدالرحیم آرمیده با اسب سویلای به ترتیب اول تا سوم شدند.

دور سوم با 7 شرکت کننده با اسبهای نژاد دوخون 3 تا 4 سال با امتیاز 16 تا 22 بنیامین جرجانی با تاتلیس اول و کمال دالیچه عطا با وی وی تو دوم و عبدالحلیم قبادی با دراگل سوم شد.

دور چهارم با 6 شرکت کننده با اسبهای نژاد تروبرد داخلی 4 تا 5 سال با امتیاز 38 تا 44 بنیامین جرجانی سوار بر هیمالیا و کمال دالیچه عطا سوار بر بالاهج و نادر صالح پور سوار بر آرس به ترتیب اول تا سوم شدند.

دور پنجم با 8 شرکت کننده با اسبهای نژاد تروبرد داخلی 3 تا 4 سال با امتیاز16 تا20 کمال دالیچه عطا با اسب هج کوکو اول و بنیامین جرجانی با اسب کوچینی دوم شد و محمد خوجملی با اسب هج مامبو سوم شد.

دور ششم با 9 شرکت کننده با اسبهای تروبرد داخلی 3 تا 4 سال با امتیاز 8 نادر صالح پور با اسب بست ترایدر و محمد خوجملی با مستر واندرفول و کمال دالیچه عطا سوار بر جنی وان به ترتیب اول تا سوم شدند.

دور هفتم با11شرکت کننده با اسبهای نژاد عرب 3 تا 5 سال با امتیاز 2 تا 6 متین جرجانی با اسب نیرو ایلخانی و علی رضا سپهوند با وشن تاف و ابوالفضل دهقان با والاس رشید به ترتیب اول تا سوم شدند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: سوارکاران برتر
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین