اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۹۵۲

آوردن مربی خوب خارجی برای استقلال می‌تواند یک راه حل باشد

مربی تیم فوتبال پیکان گفت: در بازی‌های ابتدایی فصل برابر پارس جنوبی و سپیدرود غافلگیر شدیم.
۲۳:۴۵ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| مجید صالح پس از پیروزی 3 بر یک پیکان برابر نفت تهران اظهار داشت: گلی که ابتدای مسابقه دریافت کردیم نزدیک بود که کار را برای ما سخت کند، اما بازیکنان پیکان منسجم تا انتهای مسابقه تلاش کردند و فکر می‌کنم نتیجه مسابقه هم منصفانه رقم خورد.

وی درمورد شرایط پرنوسان برخی تیم‌ها در لیگ برتر ادامه داد: فکر می‌کنم روند ما این بوده که برخلاف انتظار فصل را خوب شروع نکردیم، اما حالا درحالی رسیدن به روند خوب خود هستیم. در بازی‌های اول فصل مخصوصاً مقابل پارس جنوبی کمی غافلگیر شدیم و به سپید رود هم نباید می‌باختیم. امروز سومین پیروزی متوالی خود در لیگ را کسب کردیم و رفته رفته به نقطه‌ای می‌رسیم که تعادل داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: سرعت دادن به مسابقه همیشه به ما کمک کرده است؛ اگر در بازی برابر پرسپولیس هم به بازی سرعت می‌دادیم بیشتر از یک گل می‌توانستیم بزنیم. امروز نشان دادیم که در گرفتن توپ از حریف و پس از آن برنامه داریم و گل‌هایی که به ثمر رساندیم به خوبی این موضوع را ثابت کرد. بازی در عمق خط دفاعی حریف یکی از برنامه‌های تیم ما بود که در آن موفق هم بودیم.

صالح درخصوص شرایط کنونی تیم فوتبال استقلال گفت: من مربی پیکان هستم و نمی‌توانم درمورد استقلال صحبت کنم. به عنوان یک استقلالی دوست دارم این تیم هرچه زودتر به آرامش برسد و با ثبات به کار ادامه دهد. حق این هواداران نیست که چنین شرایطی را تحمل کنند؛ به هر حال تیم رقیب‌شان هم بالای جدول است و امیدوارم شرایط به گونه ای پیش برود که استقلال هم به روزهای خوب خود بازگردد.

وی درمورد گزینه‌هایی که برای هدایت استقلال مطرح می‌شوند، عنوان کرد: من اصلاً نمی‌دانم چه گزینه‌هایی در حال آمدن هستند. اگر یک مربی طراز اول بیاید و بتواند کاری برای استقلال بکند خودش یک راه حل است، اما باید دید که آیا آن مربیان را با توجه به شرایط اقتصادی می‌توانند به ایران بیاورند یا خیر. این پروسه زمان‌بر است و فکر نمی‌کنم به سرعت انجام شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین