اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۹۳۳

عاشورزاده و کاظمی رقبای خود را در مرحله دوم مسابقات گرندپری شناختند

با برگزاری مراسم قرعه کشی وزن 58- کیلوگرم، فرزان عاشورزاده و محمد کاظمی دو نماینده کشورمان، حریفان خود را در مرحله دوم مسابقات گرندپری 2017 شناختند.
۲۰:۴۶ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، مرحله دوم مسابقات گرندپری در سال 2017 در 4 وزن المپیکی مردان و زنان از امروز (جمعه) آغاز و به مدت سه روز و با حضور 225 تکواندوکار (112 تکواندوکار مرد و 113 تکواندوکار زن) از 56 کشور در مجموعه ورزشی «شاهزاده مولا عبدالله» شهر "رباط" مراکش ادامه خواهد داشت.

امروز (جمعه) در روز نخست این رقابت‌ها مبارزات اوزان 67- و 67+ کیلوگرم زنان و 80+ کیلوگرم گروه مردان در حال برگزاری است که سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم به عنوان اولین نماینده کشورمان است.

فردا (شنبه) و در روز دوم این رقابت‌ها پیکارهای اوزان 49- کیلوگرم زنان و 58- و 80- کیلوگرم مردان پیگیری می‌شود که فرزان عاشورزاده و محمدکاظمی در وزن 58- کیلوگرم دو نماینده کشورمان هستند که رو در روی رقبای خود قرار می‌گیرند.

مبارزات مرحله مقدماتی از ساعت 11:30 تا 14:30 و 17 تا 20 (به وقت تهران) و رقابت‌‌های نیمه نهایی و فینال از ساعت 21 تا 23:30 پیگیری خواهد شد.

ظهر امروز (جمعه) و پس از انجام وزن‌کشی تکواندوکاران، مراسم قرعه کشی این 3 وزن پیگیری شد و بر همین اساس رقبای فرزان عاشورزاده و محمدکاظمی در این دوره از مسابقات مشخص شدند.

محمد کاظمی نماینده وزن 58- کیلوگرم کشورمان در نخستین مبارزه رو در روی «یون جو جئونگ» از کره جنوبی دارنده مدال طلای قهرمانی جهان 2017 قرار می‌گیرد. در صورت برتری نیز باید به مصاف «جیسوس تورتوسا» تکواندوکار میدان دیده اسپانیایی و دارنده مدال برنز قهرمانی جهان 2017، قهرمان اروپا 2017 و ... برود.

فرزان عاشورزاده دیگر نماینده کشورمان در این وزن و در آن سوی جدول پس از یک دور استراحت، در گام نخست باید برنده دیدار آذربایجان و سنگال را شکست دهد. «قاسم مگمدوف» از آذربایجان نایب قهرمان جهان 2016 نوجوانان است و «مصطفی کاما» از سنگال نیز مدال تورنمنت‌های مختلف را در کارنامه خود ثبت کرده است.

هدایت این تیم برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی، علیرضا نصرآزادانی به عنوان مربی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی بدنساز است.

مسابقات گرندپری (G4) است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.40 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می گیرد.

انتهای پیام/

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین