اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۷۷
به دلیل کمردرد در لیست بازی با ملوان نبودم

اومانیا: برخی تصمیمات داوری غافلگیرم کرد/ باید با امتیاز از تبریز برگردیم

مدافع کاستاریکایی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی تصمیمات داوری علیه پرسپولیس مرا غافلگیر کرده است.
۱۲:۰۱ - ۰۱ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-مایکل اومانیا  در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی این تیم مقابل تراکتورسازی در تبریز گفت: ما لیگ را خوب شروع نکردیم و الان زمان سختی برای ماست. در حال حاضر پرسپولیس به امتیاز نیاز دارد و ما باید در بازی با تراکتورسازی امتیاز بگیریم تا وضعیت‌مان در لیگ بهتر شود.

وی ادامه داد: از آنجایی که همه بازیکنان در تمرینات پیش از آغاز فصل با یکدیگر نبودند و برخی بازیکنان دیر به تمرینات اضافه شدند متأسفانه زمان کافی برای هماهنگی نداشتیم اما شرایط قطعا بهتر خواهد شد.

مدافع کاستاریکایی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا در بازی مقابل ملوان در لیست 18 نفره تیمش نبود، اظهار داشت: مقداری کمردرد داشتم و به همین دلیل برانکو به من گفت که بهتر است استراحت کنم. این تصمیم سرمربی بود که من استراحت کنم تا برای بازی بعدی آماده شوم. در حال حاضر هم آماده کامل هستم و مصدومیت کوچکی بود که برطرف شد.

اومانیا در مورد اینکه آیا مشکلات مالی بازیکنان پرسپولیس برطرف شده یا نه، افزود: این مسئله درون تیمی است و من دوست ندارم درباره آن حرف بزنم اما مشکلاتی هست که امیدوارم زودتر حل شود.

وی در مورد اینکه چرا به اردوی اخیر تیم ملی کاستاریکا دعوت نشده است، گفت: سرمربی تیم تغییر کرده و او تصمیم گرفته بود که در این اردو من نباشم و من هم به نظرش احترام می‌گذارم اما در شرایط خوبی هستم و تصمیم با اوست که هر زمان بگوید من به اردوی تیم ملی بروم.

مدافع کاستاریکایی تیم پرسپولیس در خصوص مشکلات داوری که چند وقت اخیر گریبان سرخ‌پوشان را گرفته ادامه داد: نمی‌توانم در خصوص داوری صحبت کنم اما در برخی بازی‌ها واقعا از بعضی تصمیمات غافلگیر شدم. یکسری اشتباهات داوری باعث شده تا پرسپولیس امتیاز از دست بدهد. البته من در جاهای دیگر ندیدم که این همه اشتباه علیه یک تیم رخ بدهد اما امیدوارم تصمیمات صحیح‌تری برای پرسپولیس گرفته شود.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین