اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۴۸۴

برای رکوردشکنی تلاش می‌کنم

ملی‌پوش تیم وزنه‌برداری جانبازان و معلولین، در آستانه اعزام به رقابت‌های جهانی مکزیک گفت: در حال حاضر رکورد دسته 80 کیلوگرم به نام خودم هست که در پارالمپیک ریو بثبت کردم، تلاش می‌کنم در مسابقات جهانی هم اگر شرایط فراهم بود رکوردشکنی کنم.
۱۶:۵۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| مجید فرزین، ملی‌پوش تیم وزنه‌برداری جانبازان و معلولین، در آستانه اعزام به رقابت‌های جهانی مکزیک درباره آمادگی‌اش برای حضور در این مسابقات گفت: اخیرا دچار آسیب دیدگی شدم و در حال حاضر شرایط بهتری دارم و تمرینات را طبق نظر کادر فنی دنبال می‌کنم.

قهرمان طلایی بازی‌های پارالمپیک ریو افزود: در مسابقات قهرمانی کشور که با نظارت IPC برگزار شد با نظر سرمربی تیم ملی در دسته 88 کیلوگرم وزنه زدم و موفق به رکوردشکنی هم شدم. به همین خاطر در در دو دسته می‌توانم وزنه بزنم، اما تا بازی‌های پاراآسیایی در دسته 80 کیلوگرم در رقابت‌ها شرکت می‌کنم.

فرزین تصریح کرد: در حال حاضر رکورد دسته 80 کیلوگرم به نام خودم هست که در پارالمپیک ریو به ثبت رساندم و تلاش می‌کنم در مسابقات جهانی هم ضمن تکرار موفقیت‌های گذشته اگر شرایط فراهم بود رکوردشکنی هم بکنم. از سال 2006 که به عضویت تیم ملی درآمده‌ام، نزدیک به 5 یا 6 دوره است که در مسابقات جهانی شرکت کرده‌ام و امیدوارم این بار نیز بتوانم برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین کشورمان برای شرکت در رقابت‌های جهانی، سوم مهر ماه عازم مکزیک می‌شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین