اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۴۵
روز سختی را برای مهاجمان پرسپولیس رقم می‌زنیم

ایران‌پوریان: می‌خواهند برای تراکتورسازی حاشیه درست کنند

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اعتقاد دارد که برخی افراد به دنبال حاشیه‌سازی برای این تیم هستند.
۱۶:۲۰ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-محمد ایران‌پوریان در خصوص دیدار تیمش برابر پرسپولیس که این هفته در تبریز برگزار خواهد شد گفت: ما بازی سختی داریم و باید تمرکز لازم را داشته باشیم. دیگر باید بازی با صبا را فراموش کنیم و به دیدار حساس مقابل پرسپولیس فکر کنیم. پرسپولیس حریف قابل احترامی است و فکر می‌کنم بازی خیلی سختی در پیش داشته باشیم. البته نکته امیدوارکننده برای ما، حمایت هواداران تراکتورسازی است. آنها برای ما یک قوت قلب محسوب می‌شوند. امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند.

وی راجع به شانس پیروزی تراکتورسازی مقابل پرسپولیس خاطر نشان کرد: درست است که پرسپولیس نتایج خوبی نگرفته است، ولی خوب فوتبال بازی می‌کند. ما یک بازی بزرگ درپیش داریم و باید تمرکز لازم را داشته باشیم و کمتر اشتباه کنیم.

ایران‌پوریان در خصوص خط حمله پرسپولیس که به عقیده خیلی‌ها نقطه قوت این تیم محسوب می‌شود و همچنین روزهای اوج مهدی طارمی تأکید کرد: من به شخص کاری ندارم و باید بگویم که تراکتورسازی یکی از بهترین خطوط دفاعی را در اختیار دارد. مطمئن باشید روز سختی را برای مدافعان پرسپولیس رقم خواهیم زد.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی همچنین با اشاره به فشارهایی که روی تونی اولیویرا بابت کسب نتایج نه‌چندان خوب در لیگ برتر ایجاد شده است و همچنین شایعه برکناری این مربی گفت: تونی نیازی به تعریف من ندارد و خود را با عملکردش ثابت کرده است. با اینکه کارنامه تونی در تراکتورسازی درخشان است، اما متأسفانه بعضی‌ها می‌خواهند حاشیه درست کنند. امیدوارم با این مربی بتوانیم در بازی‌های آینده نتایج خوبی بگیریم.


منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین