اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۳۳۳

حذف ناهید کیانی از شیاپ چانگ عشق آباد

ناهید کیانی در وزن ۵۳- کیلوگرم بانوان مقابل نماینده ازبکستان بازی را واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.
۱۷:۳۶ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا 2017 از روز یکشنبه - 26 شهریورماه با حضور 6 هزار ورزشکار در "عشق آباد" ترکمنستان آغاز و به مدت 11 روز پیگیری می‌شود.
رقابت‎های تکواندو در بخش کیوروگی با حضور 258 هوگوپوش از روز گذشته (دوشنبه - 27 شهریورماه) آغاز و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.
امروز و در دومین روز مبارزات تکواندو، هوگوپوشان اوزان 63- و 87- کیلوگرم مردان و 53- کیلوگرم بانوان به روی شیاپ چانگ رفتند. سروش احمدی، سعید رجبی و ناهید کیانی سه نماینده ایران در دومین روز از رقابت‌ها هستند که در بخش بانوان نماینده کشورمان از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

ناهید کیانی در وزن ۵۳- کیلوگرم بانوانابتدا ۲۲ بر ۲ مقابل «نما گورونگ» از نپال صاحب پیروزی شد و و در ادامه در یک مبارزه نزدیک ۱۰ بر۹ نتیجه را به «دینورا ممدیبراگیموا» ازازبکستان واگذار کرد و حذف شد.

در بخش مردان سروش احمدی بعد از یک دور استراحت ۲۴ بر ۷ برابر «جعفردهوماد» از عراق صاحب برتری شد و ادامه «حکتاله زاین» از افغانستان را پیش رو دارد.

در وزن ۸۷- کیلوگرم سعید رجبی همدور نخست استراحت داشد و با پیروزی ۲۴ بر۴ در پیکار با «آدام لسلی مِیرسازاسترالیا به نیمه نهایی صعود و مدال خود را قطعی کرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین