اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۲۹۷

آیین‌نامه انتخاباتی فدراسیون‌ها درباره حضور کفاشیان در 2 فدراسیون چه می‌گوید؟

علی کفاشیان از نظر قانونی مشکلی برای شرکت در هیات رئیسه 2 فدراسیون به صورت همزمان ندارد.
۱۷:۰۰ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| مجید کیهانی، رئیس فدراسیون دوومیدانی طی حکمی علی کفاشیان، پیشکسوت ارزنده دوومیدانی ایران و رئیس پیشین و موفق فدراسیون های دوومیدانی و فوتبال را به عنوان مشاور ارشد و عضو هیات رئیسه فدراسیون منصوب کرد.

این انتخاب سوالات زیادی را در اذهان به وجود آورده مبنی بر اینکه حضور همزمان کفاشیان در هیات رئیسه فدراسیون‌های دوومیدانی و فوتبال قانونی است؟

آیین‌نامه قبلی انتخابات فدراسیون‌های ورزشی در ماده 16 به این موضوع اشاره کرده بود. در این ماده آمده است: رئیس فدراسیون، دبیر، نایب‌رئیس، خزانه‌دار و خبره ورزشی فدراسیون نمی‌توانند به طور همزمان عضو هیات رئیسه و یا مسئول یکی از کمیته‌ها در سایر فدراسیون‌ها باشند. بدیهی است در این صورت باید از سمت قبلی خود استعفا دهند.

بعد از اشکالاتی که این آیین‌نامه داشت، وزارت ورزش مجددا آن را مورد بررسی قرار داد که روز 14 شهریور از سوی وزیر ورزش به روسای فدراسیون‌ها ابلاغ شد. بعد از اصلاحات صورت گرفته این ماده در آیین‌نامه جدید حذف شد.

براین اساس حضور کفاشیان در 2 فدراسیون مشکلی ندارد. از طرفی حکم صادر شده برای کفاشیان از سوی رئیس فدراسیون دوومیدانی بوده و از نظر قانونی اشکالی وجود ندارد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین