اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۲۹۰

مشخص نیست چه کسی برای ورزش دانشگاه تصمیم می‌گیرد

سرپرست تیم بسکتبال دانشگاه آزاد گفت: با وجود دستور رئیس دانشگاه آزاد، هنوز اقدامی برای تشکیل تیم بسکتبال صورت نگرفته است.
۱۶:۲۰ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| در حالی که لیگ برتر بسکتبال کمتر از یک ماه دیگر آغاز خواهد شد، اما با تغییر و تحولات در بخش مدیریت دانشگاه آزاد و رفتن محمد دادکان از مدیریت ورزش آن، وضعیت یکی از تیم‌های قدیمی لیگ مشخص نشده است. هرچند مسئولان این تیم در جلسه هماهنگی لیگ حضور پیدا کردند، اما اتفاق خاصی پس از آن نیفتاده است.

هادی عامری، سرپرست تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در این خصوص به فارس گفت: بسکتبال یک رشته دانشگاهی است و در ایران و جهان طرفداران زیادی دارد و از نظر تبلیغات هم با توجه به پخش تلویزیونی و توجهی که رسانه‌ها به آن می‌کنند، شرایط خوبی می‌تواند داشته باشد. از طرفی دانشگاه آزاد یکی از تیم‌های قدیمی و ریشه دار با 20 سال سابقه بوده و همه ساله عناوینی را با کمترین هزینه کسب می‌کند و امسال هم نماینده ایران در غرب آسیا خواهد بود.

وی گفت: حال سوال ما این است که چرا با توجه به دستور فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه آزاد مبنی بر تشکیل تیم بدون یار خارجی و با استفاده از پتانسیل داخلی و دانشجویان، چرا هیچ اقدامی تاکنون صورت نگرفته و مشخص نیست چه کسی برای ورزش دانشگاه تصمیم می‌گیرد.

عامری عنوان کرد: اعضای تیم بسکتبال همگی از دانشجویان و اعضای هیات علمی همین دانشگاه هستند و با توجه به اینکه کمتر از یک ماه دیگر لیگ برتر آغاز می‌شود، انتظار می‌رود مسئولان دانشگاه آزاد تصمیم شایسته‌ای در قبال تیم بسکتبال بگیرند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین