اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۲۵۹

پیشنهاد مربیگری در تیم ملی کاراته را داشتم اما قبول نکردم

کاپیتان تیم دانشگاه آزاد در مسابقات سوپرلیگ کاراته گفت: مدیریت تیم دانشگاه آزاد با ملی‌پوشانی که دارد واقعاً کار سختی است اما احمد صافی ثابت کرده که در طول این سالها به خوبی توانسته این تیم پرمهره را مدیریت کند.
۱۳:۴۰ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| مهدی سلطانی در گفت‌وگویی، در مورد شرایط برگزاری فصل جدید مسابقات سوپرلیگ کاراته، گفت: سالیان سال بود که زمانی به عنوان مسئول سازمان لیگ کاراته زحمات برگزاری مسابقات را می‌کشید و جا دارد از او به خاطر تلاش‌هایی که در این مدت انجام می‌داد تشکر کنیم، در حال حاضر نیز وحید مؤمنی مسئولیت این مهم را بر عهده گرفته و حالا شاهدیم شرایط برگزاری مسابقات ایده‌آل است. یک نکته مثبتی که در مدیریت مؤمنی دیده می‌شود این است که او برای برگزاری مسابقات از قهرمانان، مربیان و باشگاه‌ها نظرخواهی می‌کنند.

وی در ادامه افزود: من هشتمین سال حضورم در تیم دانشگاه آزاد اسلامی است، به عنوان کاپیتان این تیم برای موفقیت دانشگاه آزاد در سوپرلیگ تمام تلاشم را می‌کنم. سال گذشته نیز به عنوان بهترین بازیکن در سوپر لیگ انتخاب شدم خوشبختانه ۴ سال است که ما در مسابقات سوپرلیگ کاراته عنوان قهرمانی را کسب می‌کنیم و انگیزه داریم که امسال برای پنجمین بار جام قهرمانی را بالای سرمان ببریم.

کاپیتان تیم دانشگاه آزاد در ادامه صحبت‌های خود گفت: واقعاً مدیریت تیم دانشگاه آزاد با ملی‌پوشانی که دارد واقعاً کار سختی است اما احمد صافی ثابت کرده که در طول این سالها به خوبی توانسته این تیم پرمهره را مدیریت کند. مطمئن هستم دادن انگیزه به ملی‌پوشان این تیم با تیم‌های دیگر متفاوت است.

سلطانی در مورد اینکه به عنوان مربی آوای رزم قرار است در مسابقات کاراته وان ترکیه حضور داشته باشد، گفت: ۲ سال پیش از تیم ملی خداحافظی کردم اما همچنان دوست دارم در مسابقات کاراته وان شرکت کنم اما یک مصدومیت کوچکی دارم که اجازه حضور در مسابقات را به من نمی‌دهد. در بازی اول سوپر لیگ یک مقدار به پای من فشار آمد و در حال فیزیوتراپی هستم تا این مشکل حل شود. اگر آسیب‌دیدگی نداشتم دوست داشتم در کاراته‌وان ترکیه به عنوان بازیکن شرکت می‌کردم اما به عنوان مربی تیم آوای رزم در این مسابقات شرکت خواهم داشت. من ۵ سال است در عرصه مربی‌گری فعالیتم را شروع کرده‌ام اما فعلاً انگیزه حضور در کادر فنی تیم‌های ملی را ندارم. پیشنهاد داشتم اما با توجه به شرایط کاری که دارم زمان کافی برای حضور در کادر فنی تیم‌های ملی را ندارم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین