اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۲۳۸

صنعت نفت در خانه خیلی خطرناک است

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: تقابلی با ساسان انصاری نداشتیم چرا که هافبک‌های ما در این مسابقه خیلی دوندگی کردند و اصلا توپی به او نرسید.
۱۱:۲۰ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| ایوب والی در گفت‌وگویی، در مورد پیروزی فولاد خوزستان مقابل سپاهان، گفت: همیشه بازی مقابل سپاهان سختی خاص خودش را دارد. سپاهان از تیم‌های خوب فوتبال ایران است. می‌دانستیم بازی سختی داریم. آنها تحت فشار بودند و در جام حذفی هم مثل ما دور رقابت‌ها کنار رفتند. بازیکنان ما از باخت در جام حذفی خیلی نارحت بودند و مصمم بودند هر سه امتیاز را بگیرند. در این بازی مهاجمان و هافبک‌های ما خیلی دوندگی کردند تا جاییکه در خط دفاع به ما فشاری وارد نشد. این پیروزی باعث شد دل هواداران شاد شود. آنها از نتایج تیم راضی نبودند. امیدوارم هواداران از این برد شاد شده بودند. الان هم به آینده امیدوار هستیم.

وی در مورد اینکه چرا هواداران کمی در مسابقات فولاد به ورزشگاه می‌روند، اظهار داشت: این مسئله به خاطر عدم نتیجه گیری تیم است. دو بازی در اهواز شکست خوردیم و این اتفاق باعث شد هواداران استقبال کمی کنند. انتظار داشتیم هواداران بیشتری بیاید و صبر و حوصله بیشتری داشته باشند. ما تیم جوانی هستیم و هر چقدر جلو برویم شرایطمان بهبود پیدا می‌کند.

کاپیتان فولاد در مورد اینکه این اولین بازی بود که این تیم مصدومی نداشت، خاطرنشان کرد: خدا را شکر مصدومی در این بازی نداشتیم. البته چند تن از بازیکنان با مصدومیت بازی کردند. برایمان چیزی مهم نبود غیر از اینکه مقابل سپاهان برنده شویم. برخی بازیکنان با مصدومیت بازی کردند و سلامتی خود را به خطر انداختند تا سه امتیاز را بگیریم.

والی در پاسخ به این سوال که یکی از اتفاقات مهم این مسابقات تقابل ساسان انصاری با بازیکنان فولاد بود، تصریح کرد: انصاری 7-8 سال در اهواز بود. شیوه بازی او را به طور کامل می‌شناسیم. او در هر بازی خیلی زحمت می‌کشد و دوندگی زیادی دارد.او مقابل فولاد هم این شرایط را داشت اما هافبک‌ها و مهاجمان ما خیلی خوب حریف را پرس کردند و اصلا اجازه ندادند توپ به او برسد.

وی در مورد اینکه این بازیکن را به طور کامل کنترل کردند، عنوان کرد: بله در وسط زمین اصلا اجازه ندادند توپی به او برسد. دوندگی هافبک‌ها و مهاجمان در این بازی خیلی زیاد بود و اصلا توپ خاصی به بازیکنان سپاهان نرسید.

والی در مورد اینکه تیمش بازی سختی مقابل صنعت نفت در پیش دارد، گفت: بازی با صنعت نفت خیلی سخت است. آنها امسال شرایط خاصی دارند. صنعت نفت در این سال‌ها در خانه به مشکل می‌خورد و در خارج از خانه خوب نتیجه می‌گرفت اما امسال وضعیت تغییر کرده و زردپوشان در خانه بسیار قوی هستند. امسال در آبادان هر بازی که صنعت نفت دارد ورزشگاه پر می‌شود. هواداران این تیم متعصب هستند . این مسئله کار ما را سخت می‌کند. برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم.

کاپیتان فولاد در پایان، خاطرنشان کرد: هوادار جوانی داشتیم که قبل از بازی با سپاهان درگذشت. او را همیشه در ورزشگاه می‌دیدیم و می‌شناختیم. این برد را به این هوادار فقید تقدیم می‌کنم و امیدوارم روحش شاد باشد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین