اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۱۰۱

از رکوردهایم در تپانچه خفیف رضایت دارم

دارنده نشان طلای بازی های پارالمپیک گفت: از ابتدای تمرینات برای این رقابت‌ها و طبق هدف گذاری انجام شده، قصدی برای رکورد شکنی در مسابقات جام جهانی کرواسی ندارم.
۱۷:۰۰ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، ساره جوانمردی، ملی پوش پرافتخار تیم تیراندازی جانبازان و معلولین در آستانه اعزام به رقابت های جام جهانی کرواسی در صحبت‌های خود اظهار داشت: برای دومین بار است که در مسابقات جام جهانی تیراندازی کرواسی شرکت می‌کنیم و از آنجا که این مسابقات اروپایی است، بسیاری از کشورهای این قاره نیز در آن حضور می یابند. در دور گذشته نیز توانستیم به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کنیم و در تپانچه انفرادی و تیمی بانوان و نیز تپانچه خفیف، مدال های ارزشمندی کسب کردیم.

جوانمردی تصریح کرد: در مجموع تمرینات خوبی برای این مسابقات داشتیم و با وجود آسیب دیدگی جزئی که داشتم تلاش کردم آمادگی‌ام را در سطح مطلوبی حفظ کنم. البته در بخش خفیف تمریناتم بسیار بهتر بود و از رکوردهایی که به ثبت رساندم رضایت دارم.

دارنده نشان طلای بازی های پارالمپیک، گفت: از ابتدای تمرینات برای این رقابت‌ها و طبق هدف گذاری انجام شده، قصدی برای رکورد شکنی در مسابقات جام جهانی کرواسی ندارم. البته که برای تصاحب سکوها تلاش می‌کنیم، اما هدف اصلی دریافت ورودی مسابقات پاراآسیایی جاکارتا و قهرمانی جهان کره جنوبی است و نیز ارتقا جایگاه در رنکینگ جهانی و امیدوارم به همه اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

وی افزود: متاسفانه از سوی برگزار کننده، رقابت‌های تیمی بانوان در تپانچه بادی 10 متر حذف شده و صرفا در بخش انفرادی مسابقه داریم، اما در تپانچه خفیف بخش تیمی حذف نشده و امیدوارم بتوانیم عنوان قهرمانی مسابقات تیمی را که تا کنون چندین بار به نام کشورمان به ثبت رسیده، مجددا تکرار کنیم.

جوانمردی در پایان، اظهار داشت: به نسبت دوره های گذشته یک نفر دیگر در بخش خفیف نیز به ترکیب اضافه شده و معتقدم تیم به هر گونه که بسته شود، شانس موفقیت داریم و هر 4 نفر قابلیت این را دارند که برای کشورمان در این رقابت ها افتخار آفرینی کنند.

تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین کشورمان برای شرکت در رقابت های جام جهانی ، بامداد روز سه شنبه، 28 شهریور ماه عازم کرواسی می شود.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین