اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۵۵۶

جابجایی رکورد جهان در هر مسابقه کار سختی است

قهرمان رقابت‌های جهان تیراندازی با کمان معلولین گفت: از عملکردم در مسابقات جهانی رضایت دارم و رکوردهای خوبی را چه در مرحله مقدماتی و چه در مرحله حذفی به ثبت رساندم.
۱۴:۲۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| زهرا نعمتی پس از کسب مدال طلای مسابقات جهانی تیراندازی با کمان معلولین گفت: مسابقات جهانی در سطح بسیار بالایی برگزار شد و40 کشور در آن شرکت دارند و همه رقبای مهم ما نیز در آن حضور داشتند.

قهرمان طلایی رقابت‌های جهانی افزود: از عملکردم در مسابقات رضایت دارم و رکوردهای خوبی را چه در مرحله مقدماتی و چه در مرحله حذفی به ثبت رساندم. این رکوردها به نسبت بازی‌های پارالمپیک ریو بهبود یافته بود. در تورنمنت جمهوری چک نیز توانستم رکورد جهان را جابجا کنم و خوشبختانه این رکورد هنوز به نام کشورمان است. تیر و کمان رشته بسیار دشواری است و هر تیر تعیین کننده است، بنابراین امکان جابجایی رکورد جهان در هر مسابقه مقدور نیست و کار سختی است.

دارنده دو نشان طلا از بازی‌های پارالمپیک تصریح کرد: این مسابقات محک بسیار خوبی برای من بود و با آمادگی بدست آمده از این رقابت‌ها برای رویدادهای پیش رو آماده می‌شوم. از نظر جسمانی نیز با مراقبت‌هایی که داشتم روز به روز بهتر می‌شوم و در حال حاضر شرایطم خوب است. از کادر فنی و مربیان عزیزم، سرپرست کاروان، فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک که برای این اعزام بسیار تلاش کردند سپاسگزارم.

نعمتی در فینال رقابت‌های جهانی با شکست نماینده ترکیه توانست به نشان طلای ریکرو انفرادی دست یابد و در بخش ریکرو میکس تیمی نیز با همراهی پوریا جلالی‌پور در جایگاه سوم ایستاد و نشان برنز را از آن خود کرد.

رقابت‌های قهرمانی جهان تیراندازی با کمان معلولین با حضور 245 کماندار از 40 کشور جهان از 22 شهریور ماه آغاز و تا 26 شهریور ماه در جریان خواهد بود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین