اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۵۰۸

تراکتورسازی حمله نکرد و فقط یک ضربه کرنر داشت

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد، گفت:‌ می‌توانستیم برنده شویم. در دقیقه آخر گل خوردیم و بازی به تساوی رسید.
۰۶:۱۴ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز|  اکبر میثاقیان در نشست خبری بعد از تساوی یک بر یک مقابل تراکتورسازی، گفت: بازی سختی بود. در ورزشگاه یادگار بازی کردن سخت است. تراکتورسازی در حضور هوادارانش خوب کار می‌کند. می‌توانستیم برنده شویم. در دقیقه آخر گل خوردیم و بازی به تساوی رسید. قبل از خوردن گل دو موقعیت تک به تک داشتیم اما حریف رو به بازی بلند آورد. میرهانی هاشمی بازی خوبی کرد. تیم ما خیلی جوان بود چند بازیکن ما تجربه های ابتدایی خود را پشت سر می‌گذارند. تیم ما از جان مایه می گذارد خیلی با انرژی بازی کردیم. هرچه خدا بخواهد راضی هستیم این مساوی هم خواست خدا بود.

وی افزود: روز گذشته هم گفتم تیم  جنگجویی داریم، بعد از ضرب‌خوردگی کریم احمدی تغییراتی در تیم به وجود آوردیم و یک مقدار طول کشید تا به شرایط قبل بازگردیم. نقطه ضعفی در این بازی نداشتیم تراکتورسازی در نیمه اول حمله نکرد و فقط یک ضربه کرنر داشت، به تراکتورسازی احترام می‌گذارم آنها جوان‌های خوبی دارند و باید صبر کنند. وضعیت تراکتورسازی دقیقا مثل ما است. آنها هم جوان دارند و کار با جوانان سخت است. به من با این تجربه فشار زیادی وارد شد، دیگر چه برسد به جوان‌ها که کار برایشان سخت‌تر است.

سرمربی سیاه‌جامگان در مورد اعتراض هواداران به وقت‌کشی تیمش تصریح کرد: مسئله خاصی نبود فوتبال همین است، کسی روی  زمین نیفتاد و بازی را نمی‌خواباندیم یکی دو بار افتادن که ایرادی ندارد، طبق گفته شما تیم ما خوبی بازی کرد.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین