اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۴۷

ذوالفقاری: پس از اخراج فکر نمی‌کردم برنده شویم/ گلرهای بسیار خوبی داریم

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: پس از اخراج دروازه‌بان‌مان استرس زیادی بر من وارد شد و فکر نمی‌‌کردم برنده شویم.
۱۰:۵۴ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-ایوب ذوالفقاری در مورد پیروزی تراکتورسازی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل صبای قم گفت: بازی بسیار خوبی را از بازیکنان مشاهده کردیم. انتظارمان از بازیکنان ارائه این عملکرد خوب بود. پس از اخراج مهرداد طهماسبی که تصمیم داور در آن صحنه درست هم بود عملکردمان بسیار خوب بود و توانستیم حریف را شکست دهیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

وی در مورد کیفیت خوب گلرهای تراکتورسازی در فصل جاری تصریح کرد: واقعا دروازه‌بانان خوبی داریم که چه از نظر فنی و چه از نظر اخلاقی در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برند. دیروز پس از اینکه طهماسبی اخراج شد اخباری توانست عملکرد خوبی ارائه دهد و پنالتی حریف را بگیرد. در کل روز گذشته کل اعضای تیم خوب بازی کردند و عملکرد بازیکنان چیزی بود که از آنها انتظار داشتیم.

سرپرست تراکتورسازی در مورد اینکه آیا پس از اخراج طهماسبی فکر می‌کرد که تیمش بتواند برنده شود، گفت: اگر بخواهم راست بگویم در آن لحظه چنین فکری نمی‌کردم و استرس بسیار زیادی بر من وارد شد اما خوشبختانه توانستیم گل برتری را بزنیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

وی در مورد عملکرد داور تصریح کرد: داوری مشکل خاصی نداشت و عملکرد او در طول مسابقه مناسب بود.

ذوالفقاری در مورد دیدار هفته آینده این تیم در لیگ برتر مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی به بازی خوب‌تر می‌شویم و هراسی از هیچ حریفی نداریم. بازیکنان ما مقابل سپاهان هم عملکرد خوبی داشته است و می‌خواهیم با پیروزی در این مسابه به جرگه مدعیان بازگردیم.


سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین