اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۳۳۷

ایلگنر و پودولسکی به کلنی‌ها پیام تبریک دادند

بزها هرچند مقابل توپچی‌های لندن تسلیم شدند اما مورد تقدیر ۲ ستاره ملی‌پوش اسبق خود قرارگرفتند.
۱۲:۴۰ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم فوتبال اف.ث‌کلن که به «بز نر»‌ معروف است، شب گذشته با وجود ارائه بازی قابل توجه ۳ بر یک در لندن مغلوب آرسنال شد.

تیم ژرمنی هرچند امتیازی از این بازی نگرفت اما به لحاظ کیفی، در خور توجه ظاهر شد تا جایی که بودو ایلگنر و لوکاس پودولسکی، ۲ ستاره ملی‌پوش و سال‌های دور این تیم، به اعضای کلن پیام داده و آرزوی موفقیت کردند.

ایلگنر که در سال‌های ۱۹۸۵ تا ۱۹۹۶ برای کلن به میدان رفت و حتی با این تیم در سال ۱۹۹۳ برای انجام یک بازی تدارکاتی به ایران آمد، در صفحه خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت:اف.ث نمایشی عالی و شجاعانه داشت و ۹۹ درصد هواداران با وفای خود را شادرکرد. فقط نکته تاسف‌برانگیز این بود که نتیجه را واگذارکرد.‌

او که در سال ۱۹۹۰ با تیم ملی آلمان قهرمان جهان شد و در سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۱ برای رئال مادرید اسپانیا نیز توپ زده، افزود:امیدوارم کلن به این فوتبال ادامه داده و موفق نیز شود.

همچنین لوکاس پودولسکی، ستاره سال‌های اخیر تیم ملی آلمان که با کلن در بوندس‌لیگا مطرح شد و اکنون در لیگ حرفه‌ای ژاپن برای ویسل کوبه بازی می‌کند، عنوان کرد:افتخار می‌کنم یک کلنی هستم.شهر و تیمم را دوست دارم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین