اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۳۰۸

مرادی: به حرف‌های کودکانه اهمیتی نمی‌دهم

نایب‌رئیس کنفدراسیون روئینگ آسیا گفت: فدراسیون ماهیانه 25 میلیون تومان به جیوگا می‌دهد تا او به ایران کمک کند.
۰۴:۲۴ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| وحید مرادی در گفت‌وگویی، درباره نتایج ملی‌پوشان روئینگ ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: به لحاظ تعداد تیم‌های شرکت‌کننده حضور 22 تیم یک رکورد محسوب می‌شود. موضوعی که تا الان نداشتیم. در مسابقات تایلند بالاترین تعداد و همه قدرت‌ها حضور داشتند. ورزشکاران ما هم خوش درخشیدند و دختران فوق‌العاده بودند.

وی افزود: مسابقات قهرمانی آسیا بعد از بازی‌های آسیایی مهمترین رویداد به شمار می‌رود. فدراسیون هم از عملکرد ورزشکاران به ویژه دختران راضی است آنها 4 سال با تلاش فراوان کار کردند و یک سابقه خوب در تمرینات داشتند. جیوگا هم توانست در این مدت 3-4 ماهه آنها را به سطح آمادگی لازم برسانند. دختران ما با اتکا به گذشته تمرینی خوبشان و تداوم تمرینات با مربی جدید به نتیجه برسند. در بخش پسران هم تمرینات سنگینی برگزار شد. آنها با مربیان متعدد از جمله کبوتری، قرائت و فرزان کار کرده بودند در این مقطع با تمرکز خوب و ترکیبی عالی راهی مسابقات شدند.

* با اقدام به موقع قایق‌های بهتری می‌گرفتیم

نایب رئیس کنفدراسیون روئینگ آسیا در ادامه درباره مشکلات قایق ملی‌پوشان تصریح کرد: خیلی بحث جدی نبود اتفاقاً ورزشکاران ما با همان قایق یک طلا و یک نقره گرفتند. شاید اگر فرصت می‌شد و اقدام به موقع صورت می‌گرفت می‌توانستیم قایق‌های بهتری بگیریم.

مرادی در پاسخ به این سؤال که قبول دارید مشکلاتی که برای ورزشکاران پیش آمد به دلیل کوتاهی فدراسیون بود، تصریح کرد: واقعیت این است اتفاقاتی در درخواست قایق رخ داد، قرار بود کمیته روئینگ کارها را انجام دهد که در زمان مقرر انجام نشد و ما نتوانستیم قایق‌های موردنظر را بگیریم. کنفدراسیون آسیا به کشورها زمانی را مشخص می‌کند که هر قایقی با هر وزنی که می‌خواهند انتخاب کنند و شرکت‌های سازنده هم آنها را به محل مسابقات می‌آورند.

دبیر سابق فدراسیون قایقرانی خاطرنشان کرد: درخواست ایران بعد از حرکت قایق‌ها و بعد از مهلت اعلام شده ارسال شد، با پیگیری که داشتم با مسئولان مذاکره و مکاتبه کردم که در نهایت از فاصله 300 کیلومتری قایق‌هایی جمع‌آوری شد. دو قایق مشکل داشتند و گرفتاری‌هایی ایجاد شد که جیوگا توانست قایق‌ها را تنظیم کند.

* به حرف‌های کودکانه اهمیتی نمی‌دهم

وی در پاسخ به سؤال دیگر مبنی بر اینکه شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه شما تمایلی ندارید جیوگا در ایران بماند به همین دلیل تلاش دارید فرزام به تیم ملی برگردد، تصریح کرد: اصلاً به حرف‌های کودکانه اهمیتی نمی‌دهم این حرف‌ها تصورات افرادی است که خیال‌بافی دارند. افشین فرزام و بهناز مرادخانی از مربیان ارزشمند ایرانی هستند. اگر دختران موفق هستند باید ببینید با چه کسی کار کرده‌اند؟ با کدام مربی به المپیک رفتند؟ ما که نمی‌توانیم تلاش‌ مربی ایرانی را در نظر نگیریم.

* اگر فدراسیون جیوگا را نمی‌خواست چرا او را استخدام کرد؟

مرادی یادآور شد: یعنی چه فدراسیون جیوگا را نمی‌خواهد؟ اگر او را نمی‌خواست که استخدام نمی‌کرد. این صحبت‌ها ناپخته است، اگر جیوگا تابع مقررات باشد حتماً فدراسیون او را حمایت می‌کند، اگر روزی هم نتواند کار کند فدراسیون به دنبال مربی دیگری خواهد بود. فرزام سر جای خودش است، مگر او رفته که بخواهیم فرزام را برگردانیم؟ ریشه این تفکرات جای دیگر است، برخی دنبال حاشیه‌سازی هستند، آقای امینی هم به عنوان رئیس فدراسیون کاملاً هوشیار است.

* 28 میلیون ماهیانه به جیوگا می‌دهیم که او به ایران کمک کند

نایب رئیس کنفدراسیون روئینگ آسیا در ادامه این مصاحبه با اشاره به حقوق 28 میلیون تومانی جیوگا در ماه، خاطرنشان کرد: جیوگا را فدراسیون استخدام کرده و ماهانه 28 میلیون تومان به او پرداخت می‌کند برای اینکه او بتواند به ایران کمک کند. حرف‌هایی که زده می‌شود توهم است ما باید از حاشیه دوری و همه مربیان را حفظ کنیم. برای یک مربی حاضر نیستیم مربیان دیگر را از دست بدهیم ما که نیامده‌ایم لشکرکشی کنیم بلکه وظیفه فدراسیون ملی است. باید احترام مربیان ایرانی رعایت شود و به ازای پول هنگفتی که به جیوگا داده می‌شود بهره‌برداری لازم صورت بگیرد البته ما قدردان جیوگا هستیم در این مدت او به لحاظ فنی تلاش کرد و فدراسیون هم این تلاش‌ها را دیده است.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین