اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۲۶۸

سطح رقابت‌های ژاپن بسیار بالا است

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: تیم های قدرتمندی در جام قهرمانان بزرگ مردان جهان شرکت کردند و به همین دلیل سطح رقابت ها خیلی بالا است.
۲۱:۰۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| جیانلورنزو بلنجینی در نشست خبری جام قهرمانان بزرگ جهان در شهر اوساکا، افزود: از دیروز که در این شهر هستیم فهمیدیم که اینجا مکان دلپذیری برای بازی کردن است. تیم های قدرتمندی در این تورنمنت حضور دارند که نشان می دهد سطح این مسابقات چقدر بالا است.

وی با بیان اینکه تیم ایتالیا دو بازی پنج سته برگزار کرده است، گفت: با اینکه می دانستیم هر دو بازی سخت هستند، اما تمام تلاش خود را به کار بستیم و با تمام قدرت جنگیدیم. بعضی چیزها بر وفق مراد پیش رفت اما برخی دیگر رضایت بخش نبود، اما به هر حال از تلاش خود دست برنداشتیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا تصریح کرد: در دو بازی گذشته تیم من نشان داد که از هیچ تلاشی فروگذار نیست و تسلیم نخواهد شد. قبل از شروع مسابقات می دانستیم که در اینجا با موقعیت دشواری روبرو خواهیم شد و در دو مسابقه قبل نشان دادیم که توان مواجه شدن با آن را داریم. به هر حال سخت است که همیشه و در هر بازی قابلیت های خود را نشان داد اما باید هر زمانی که وارد زمین شدیم، تمام تلاش خود را بکنیم.

هفتمین دوره مسابقات والیبال جام قهرمانان بزرگ مردان جهان که از 21 شهریورماه در ناگویا آغاز شده بود، 26 شهریورماه با معرفی تیم های برتر در اوساکا به پایان می رسد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین