اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۱۸
حاشیه دیدار پرسپولیس - ملوان

دعوا، اخراج، گل و جنجال در وقت‌های اضافه

وقت‌های اضافه دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان با جنجال‌های زیادی همراه بود.
۲۱:۲۸ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-با آغاز وقت‌های اضافه دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان و در شرایطی که بازیکنان ملوان خودشان را روی زمین انداخته بودند، برانکو ایوانکوویچ به بازیکنان پرسپولیس دستور داد تا بازی جوانمردانه را رعایت نکنند.

* هنگامی که بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد، اصغر نیک‌سیرت، مترجم برانکو سمت او رفت تا با سرمربی پرسپولیس صحبت کند، اما برانکو حاضر نشد با نیک‌سیرت حرف بزند.

* پس از گل پرسپولیس و هنگامی که سوشا مکانی در حال خوشحالی کردن بود، تماشاگران ملوان به شدت علیه مکانی شعار دادند.

* همچنین بعد از گل پرسپولیس مازیار زارع به سمت کمک داور دوم بازی دوید و به او به شدت اعتراض کرد.

* پس از اینکه طارمی توانست دروازه ملوان را باز کند، نیمکت پرسپولیس به حالت انفجار درآمد و همه نیمکت‌نشینان به وسط زمین دویدند.

* پس از گل پرسپولیس هواداران ملوان به شکل عجیبی علیه پرسپولیسی‌ها ناسزا می‌گفتند.

* بعد از اینکه طارمی با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد، اعتراض هواداران پرسپولیس و نیمکت‌نشینان این تیم به داوری بسیار زیاد شد.

* در شرایطی که بازی در حال آرام شدن بود داور چهارم به داور وسط اعلام کرد که مکانی حواشی درست کرده که همین امر باعث شد، البرز حاجی‌پور به دروازه‌بان پرسپولیس کارت زرد نشان دهد. اگر دخالت برانکو و نیمکت‌نشینان پرسپولیس نبود ممکن بود کار به جای باریک کشیده شود. همین مسئله باعث شد تا مصطفی قنبرپور به سمت سوشا مکانی برود. مربی پرسپولیس مکانی را به سمت دروازه می‌برد و او همچنان به داور اعتراض می‌کرد.

* پس از اخراج طارمی از زمین مهاجم پرسپولیس از زمین خارج نشد و در کنار تونل ورزشگاه و از پشت تابلوهای تبلیغاتی بازی را تماشا کرد.

* اصغر نیک‌سیرت، مترجم برانکو ایوانکوویچ به علت اعتراض به تصمیمات داور از روی نیمکت اخراج شد و با حالت عصبانی از زمین خارج شد.

* در دقایق پایانی داور رامین رضاییان را با کارت زرد جریمه کرد که همین مسئله اعتراض شدید برانکو را به دنبال داشت. در این لحظه داور به سرمربی سرخپوشان تذکر داد. 

* پس از برخورد مازیار زارع و محسن بنگر، بازهم بین بازیکنان درگیری به وجود آمد. در این بین داور پایان رأفت را از زمین اخراج کرد و به بازیکنان دو تیم تذاکراتی جدی داد. 

* اعتراضات پایان رأفت به داوری به بعد از بازی هم کشیده شد.

* در پایان بازی علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس با میرزابیگی، ناظر داوری بازی گفت‌وگو کرد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین