اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۰۵۶

بازتاب حضور نعمتی در مسابقات چین در سایت فدراسیون جهانی

بانوی کماندار کشورمان گفت: من در مسابقات روی رقیبانم تمرکز نمی‌کنم بلکه تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.
۱۱:۰۰ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| زهرا نعمتی کماندار کشورمان در رقابت‌های جهانی پارا تیراندازی کماندر چین موفق شد در صدر ریکرو بانوان در مرحله مقدماتی قرار بگیرد. نعمتی در مرحله حذفی در ابتدا باید به مصاف نماینده تایلند برود. سمیه رحیمی سمیه رحیمی و زهرا دلخوش نیز به ترتیب در مرحله مقدماتی هفدهم و بیست و هفتم شدند.

سایت فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان با انتشار و عکس از این بانوی ملی‌پوش ایران به تیجه نعمتی در این رقابت‌ها پرداخته است.

نعمتی در این باره اظهار داشت: رقابت خوبی بود. تنها مشکل ما وزش مستقیم باد بود. ما هنوز در ابتدای مسابقات هستیم و باید مسابقات را ادامه دهیم. به خودم قول دادم خودم را تحت فشار نگذارم. می‌خواهم فقط استراحت کنم، ناهار بخورم و با طراوت باشم.

در ادامه گزارش سایت فدراسیون جهانی آمده است: نعمتی ورزشکاری است که در ریو هم در المپیک و هم در پارالمپیک رقابت کرد. وی توانست در پارالمپیک لندن و ریو به مدال طلا دست پیدا کند.

نعمتی در ادامه صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: اصلا روی حریفانم تمرکز نمی‌کنم اما همه تلاشم را به کار می‌گیرم. بهترین عملکردم را خواهم داشت و به دنبال این هستم بهترین رقیب در این مسابقات باشم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین