اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۸۹۳

اولین تمرین کمانداران امروز برگزار می‌شود

رئیس انجمن تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین از برگزاری اولین جلسه تمرینات رسمی کمانداران اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جهان خبر داد.
۱۳:۱۰ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| مجید کهتری در این خصوص گفت: امروز اولین جلسه تمرینات رسمی کمانداران در دو نوبت صبح و عصر انجام می‌شود و علاوه بر آن تجهیزات نیز تست و کنترل خواهد شد. از صبح چهارشنبه نیز مسابقات مقدماتی در رشته‌های ریکرو و کامپوند مردان آغاز می‌شود و مسابقات مقدماتی کامپوند بانوان نیز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم ملی افزود: روزهای گذشته نیز تمرینات مختصری انجام شده و خوشبختانه ملی‌پوشان در شرایط خوبی از نظر روحی و فنی قرار دارند؛ امیدواریم با این آمادگی کامل به نتایج خوبی دست یابیم. رقابت‌های قهرمانی جهان تیراندازی با کمان معلولین با حضور 245 کماندار از 40 کشور جهان ساعت 17:30 امروز به وقت محلی پکن، با برگزاری مراسم افتتاحیه رسما کار خود را آغاز خواهد کرد و از 22 شهریور آغاز و تا 26 شهریور در جریان خواهد بود.

* رحیمی و نعمتی در میان ۱۰ پاراکماندار تماشایی مسابقات

دو پاراکماندار ایران از سوی کمیته بین‌المللی پارالمپیک در جمع ۱۰ پاراکمانداری قرار گرفته‌اند که مدال طلای رقابت‌های جهانی چین را هدف گرفته‌اند.

رقابت‌های پاراتیراندازی با کمان با حضور ۱۵۰ شرکت کننده در پکن برگزار می‌شود و این نخستین رویداد رسمی این رشته پس از بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو به حساب می‌آید که غلامرضا رحیمی و زهرا نعمتی در جمع ۱۰ پاراکمانداری قرار گرفته‌اند که تماشای عملکرد آنها از سوی کمیته بین‌المللی توصیه شده است.

در این مطلب در خصوص رحیمی به عنوان پاراکماندار شماره یک این فهرست، آمده است: رحیمی در ماده ریکرو مردان در صدر رنکینگ قرار دارد ضمن اینکه عنوان قهرمانی پارالمپیک را نیز یدک می‌کشد. وی به خاطر استعداد و شخصیتش مورد احترام است. رحیمی در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۵ دوناشینگن آلمان به مدال برنز رسید.

در این مطلب همچنین در خصوص نعمتی عنوان شده است: نعمتی که روی حضور در رقابت‌های افراد سالم تمرکز کرده بود، اکنون در مسابقات قهرمانی جهان به صحنه بازگشته است و باید با «چونیان وو» از چین دوباره رقابت کند. وی 2 طلای بازی‌های پارالمپیک را در کارنامه دارد و شاید مشهورترین پاراتیرانداز جهان باشد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین