اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۸۶۴

شانس زیادی برای کسب مدال داریم

سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر جوانان گفت: جوانان فعلی پشتوانه بازیکنانی مانند مجتبی عابدینی در تیم ملی بزرگسالان خواهند بود.
۱۰:۲۰ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| امین قربانی در گفت‌وگویی، در مورد شرایط تیم ملی شمشیربازی جوانان سابر برای حضور در جام‌جهانی کلاس A تهران اظهار داشت: تاکنون دو اردو را پشت سر گذاشته‌ایم و بچه‌ها خوشبختانه در شرایط خیلی خوبی هستند و همه امکانات فراهم است. در اردوی اول کارهای بدنسازی را انجام دادیم و در مرحله دوم به کارهای تاکتیکی و تکنیکی پرداختیم. 12 بازیکن جوانان و 8 بازیکن نوجوانان در اردو هستند و همین تعداد هم در مسابقات حاضر خواهند بود.

وی در مورد مسابقات گفت: تیم های خوبی مانند آلمان ایتالیا رومانی به این مسابقات خواهند آمد و قطعا سطح بازی‌ها خیلی بالا خواهد بود. یکی از ملی پوشان آلمان نفر پنجم جهان است و حضورش می‌تواند به حساسیت و هیجان مسابقات اضافه کند.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی جوانان در مورد نفرات تیم ملی جوانان گفت: این بازیکنان همگی پشتوانه بازیکنان بزرگسال مانند عابدینی و پاکدامن هستند و تمام هدف و تلاش ما این است که بتوانیم آنها را به تیم ملی بزرگسالان تزریق کنیم. در این رقابت‌ها هم شانس زیادی برای کسب مدال داریم و بچه‌ها انگیزه زیادی دارند.

قربانی تاکید کرد: شمشیربازی دیگر مانند قبل نیست و حرف های زیادی برای گفتن دارد.ما در اسلحه سابر تیم چهارم دنیا هستیم و این رقابت‌ها هم بهانه ای برای پشتوانه سازی است.

به گزارش فارس، مسابقات شمشیربازی کلاس A جهانی روزهای 25 و 26 شهریور در تهران برگزار می‌شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین