اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۸۴۸

هدفم رسیدن به سکوی المپیک 2020 است و حق هیچگونه اشتباهی ندارم

ملی‌پوش وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد در بازی‌های داخل سالن آسیا گفت: اولین حضورم در یک میدان رسمی در رده سنی بزرگسالان را تجربه می‌کنم و انگیزه زیادی برای اثبات توانایی‌هایم دارم.
۰۴:۵۵ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| مجتبی گلیج در گفت‌وگویی، درباره حضورش در مسابقات کشتی آزاد بازی‌های داخل سالن آسیا گفت: بعد از قهرمانی در مسابقات جوانان جهان در سال 2015 سال بعد در انتخابی شکست خوردم و نتوانستم برای دومین بار به مدال طلای جوانان برسم، اما ناامید نشدم و تمریناتم را ادامه دادم.

وی افزود: بعد از حضور در رده سنی بزرگسالان در چندین تورنمنت در این رده سنی در وزن 86 کیلوگرم به میدان رفتم که نتایج بدی هم نگرفتم، اما با توجه به افزایش وزن با توصیه مربیان تغییر وزن داده و به یک وزن بالاتر (97 کیلوگرم) آمدم. البته می‌توانستم در همان 86 کیلو به کارم ادامه دهم، اما وزن زیادی کم می‌کردم و روی کیفیت کارم تأثیر منفی می‌گذاشت. در انتخابی تیم ملی هم با وجود اینکه زیر وزن قانونی بودم از نظر مربیان عملکرد خوبی داشتم هرچند که مسابقات جهانی را از دست دادم، اما با پیروزی در انتخابی درون اردویی موفق به کسب جواز حضور در بازی‌های داخل سالن آسیا شدم.

دارنده مدال طلای جوانان جهان تصریح کرد: اولین حضورم در یک میدان رسمی در رده سنی بزرگسالان را تجربه می‌کنم و انگیزه زیادی برای اثبات توانایی‌هایم دارم. از سوی دیگر طبق فرآیند با توجه به اینکه نفرات اول و دوم انتخابی تیم ملی بالای 23 هستند اولویت حضور در مسابقات جهانی امید با من است؛ تازه 21 سالم است و تا 2 سال دیگر هم می‌توانم در مسابقات جهانی زیر 23 سال شرکت کنم. امیدوارم بعد از کسب مدال طلای بازی‌های داخل سالن در آنجا هم قهرمان شوم و خودم را ثابت کنم.

ملی‌پوش وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد در بازی‌های داخل سالن آسیا گفت: باید با برنامه‌ریزی مناسبی حرکت کنم تا هیچ میدانی را از دست ندهم. تمام هدفم از همین حالا رسیدن به سکوی المپیک 2020 توکیو است و برای رسید به این هدف باید تمام تلاشم را انجام دهم و حق هیچگونه اشتباهی ندارم.

گلیج خاطر نشان کرد: هر چند از دست دادن مسابقات جهانی پاریس برایم سخت و ناراحت کننده بود، اما چون تازه تغییر وزن داده بودم در وزن جدیدم جا نیفتاده بودم؛ حالا هم انگیزه بالایی برای موفقیت در بازی‌های داخل سالن آسیا دارم و برای کسب بهترین نتیجه و خوش رنگ‌ترین مدال روی تشک خواهم رفت. از مربیان تیم ملی و فدراسیون کشتی تشکر می‌کنم که در این مدت امکانات لازم را برای موفقیت تیم‌های ملی فراهم کردند.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین