اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۸۱۳

فدراسیون جهانی تیراندازی من را رئیس می‌داند

رئیس سابق فدراسیون تیراندازی گفت: باید ببینیم معاون حقوقی وزارت ورزش براساس چه مستنداتی این صحبت‌ها را مطرح کرده است. آنچه مشخص است اینکه فدراسیون جهانی من را رئیس می‌داند.
۲۱:۰۰ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| سید مهدی هاشمی در گفت‌وگویی در خصوص خبری که وزارت ورزش منتشر کرد که براساس آن دیوان عدالت اداری رأی به ادامه فعالیت دادگر در فدراسیون تیراندازی داده است، گفت: نمی‌دانم آقای خادم براساس چه مستنداتی این صحبت‌ها را گفته است و باید ببینیم آیا سندی دارند یا خیر. چیزی که من شنیدم معکوس بود. روز گذشته دیوان از من پرسید آیا حکمی را که داده اجرایی شده یا خیر که گفتم اجرایی نشده از من خواستند گزارش کتبی بدهم حالا نمی‌دانم جریان چیست.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا دیوان حکمی را که به شما داده و آنچه را که وزارت ورزش مطرح کرده متفاوت است، عنوان کرد: متفاوت بودن حکم به کنار، این احکام متناقض هستند. البته فدراسیون جهانی من را رئیس می‌داند و کمیته ملی المپیک هم براساس ابلاغ دیوان اعلام کرد من رئیس هستم.

هاشمی در ادامه درباره دخالت دولت تصریح کرد: فرضِ محال، محال نیست. اگر حکمی را که وزارت ورزش می‌گوید درست باشد این موضوع نشان دهنده دخالت دولت است بنابراین باید مشخص شود دولت دخالت دارد یا خیر. از طرفی باید ببینیم موضع فدراسیون جهانی چیست.

رئیس سابق فدراسیون تیراندازی با بیان اینکه هنوز قصه تمام نشده، یادآور شد: من می‌توانم این موضوع را در داخل و خارج از کشور پیگیری کنم بنابراین حقوق برای پیگیری همچنان برای ما محفوظ است.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین