اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۷۴۱

بوکس ایران چند سالی است که جایگاهش را در آسیا از دست داده

سرمربی سابق تیم ملی بوکس گفت: تا بازی‌های آسیایی زمان کمی باقی مانده، اگر اهالی خانواده بوکس همدل و هم صدا باشند می‌توانیم در اندونزی نتایج خوبی کسب کنیم.
۱۴:۰۰ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| اکبر احدی در گفت‌وگویی، در مورد مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور که به میزبانی همدان برگزار شد، گفت: من فینال مسابقات انتخابی جوانان را از نزدیک تماشا کردم. خیلی علاقه‌مند بودم از نزدیک این رقابت‌ها را تماشا کنم تا از شرایط بوکس ایران مطلع شوم.از رئیس هیأت بوکس همدان و سرپرست فدراسیون بوکس با توجه به احترامی که به من در حاشیه این رقابت‌ها گذاشتند تشکر می‌کنم. خوشبختانه همدان میزبان خوبی برای این مسابقات بود.

وی در ادامه افزود: ما در برخی اوزان یک مقدار ضعیف هستیم اما در اوزان ۵۶، ۶۹ و ۷۵ کیلوگرم مسابقات جذاب و قشنگی را شاهد بودیم. روی‌هم‌ رفته نیاز داریم روی پایه‌ها بیشتر کار کنیم. بوکس ایران جایگاه اصلی خود را در چند سال اخیر در آسیا از دست داده و ما شرایط سختی را داریم. بوکس مثل کشتی، وزنه‌برداری و تکواندو نیست که هر مربی مسئولیت تیم ملی را برعهده گرفت، برود در مسابقات ۳ تا ۴ مدال کسب کند. این رشته‌ها نیروی زیادی دارند اما ما در بوکس این شرایط را نداریم. هر کسی سرمربی تیم ملی بوکس ایران شود می‌داند کار سختی را در پیش رو دارد.

سرمربی سابق تیم ملی بوکس در واکنش به صحبت‌های افشین داوری سرپرست فدراسیون بوکس مبنی بر اینکه احتمال دارد فدراسیون برای هدایت تیم ملی بوکس با اکبر احدی همکاری کند، گفت: اگر داوری این صحبت‌ها را مطرح کرده از او تشکر می‌کنم. از وی تشکر می‌کنم که روی من حساب کرده است. من دوست دارم و علاقه‌مند هستم که به بوکس ایران کمک کنم، اما واقعاً کار سختی است. اگر هر کسی این مسئولیت را قبول کند بار بزرگی روی دوش او گذاشته‌ایم. برای موفقیت می‌طلبد مسئولان فدراسیون، استان‌ها‌، مربیان و ورزشکاران بیایند و کمک کنند که این تیم در بازی‌های آسیایی مدال‌های دوره قبل را تکرار کنند. ما در آسیا تک مدال برنز گرفتیم اما بازی‌های آسیایی از لحاظ سطح فنی خیلی بالاتر از قهرمانی آسیا است.

سرمربی تنها بوکسور المپیکی ایران در المپیک برزیل، گفت: ما از امروز ۱۱ ماه برای حضور در بازی‌های آسیایی فرصت داریم. مسابقات قهرمانی کشور نیز چهارم آبان ماه شروع می‌شود و پس‌ از آن زمان بسیار کمی برای آمادگی بوکسورها در اختیار داریم. به‌ هر حال در این زمان باقیمانده ما باید تعطیلات عید نوروز را نیز لحاظ کنیم و بدانیم که زمان خیلی کم است، اگر اهالی بوکس همدل و هم صدا باشند می‌توانیم در بازی‌های آسیایی نتایج خوبی کسب کنیم. امیدوارم هر کسی سکان هدایت فدراسیون و تیم ملی را برعهده می‌گیرد، در بازی‌های آسیایی بهترین نتیجه را کسب کند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: احدی بوکس بوکس
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین