اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۷۲۹

حضور ساکت و تاج به بازیکنان انگیزه داد

سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال ایران، گفت: در مقطع فعلی مهمترین کمک توجه مسئولان و رسانه‌ها به تیم زیر 17 سال است که می‌تواند باعث افزایش انگیزه بازیکنان شود.
۱۲:۴۰ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| عباس چمنیان در گفت‌وگویی، در مورد اینکه شرایط تیم زیر 17 سال در حالی که تنها 26 روز تا شروع مسابقات باقی مانده چطور است، عنوان کرد: همانطور که قبلا اعلام کردیم آخرین اردوی ما قبل از سفر به اسپانیا واعزام به مسابقات در حال برگزاری است و تاکنون 3 بازی دوستانه انجام دادیم. اردو 24 به پایان می‌رسد و سپس آماده اعزام به اسپانیا می‌شویم تا 2 بازی مهم و تدارکاتی مقابل مکزیک و فرانسه برگزار کنیم و از آنجا راهی هندوستان شویم. در حال حاضر مهمترین اردوی خود را پشت سر می‌گذاریم و در این وضعیت خودمان را با برگزاری تمرینات مناسب آماده حضور در جام جهانی می‌کنیم.

وی افزود: در کرج آرامش خوبی داریم و خیلی سخت کار می‌کنیم. روز گذشته به مصاف پیکان رفتیم که این بازی تاثیر بسیار خوبی روی تیم ما داشت. پیکان تیم قدرتمندی است و بازی دیروز فشار زیادی به بازیکنان وارد کرد و توانستیم توانایی آنها را محک بزنیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در رابطه با حضور مهدی تاج و محمدرضا ساکت در مسابقه مقابل پیکان یادآور شد: این اتفاق بسیار خوبی بود و نشان داد آنها برای کار تیم‌های زیر 16 و 17 سال اهمیت قائل هستند. هم ساکت و هم تاج از عملکرد بازیکنان راضی بودند و شرایط این دو تیم را مناسب دانستند. این اتفاقات باعث بالا رفتن انگیزه بازیکنان می‌شود. دیروز محمود شیعی و مجید جلالی هم حضور داشتند که این اتفاق به بالا رفتن انگیزه تیم کمک می‌کند.

چمنیان در مورد اینکه حد فاصل 26 روز مانده تا شروع مسابقات نیاز به چه امکاناتی برای بهبود شرایط‌شان دارند، تصریح کرد: جا دارد از خبرگزاری فارس به خاطر توجهی که به تیم‌های پایه دارد، تشکر کنم. در مقطع فعلی مهمترین چیزی که می‌تواند به تیم ما کمک کند، توجه کافی و مناسب است. این بازیکنان باید درک کنند در چه جایگاهی حضور دارند و اگر مورد حمایت رسانه‌ها قرار بگیرند متوجه می‌شوند به عنوان نماینده ایران چه مسئولیت سنگینی بر عهده دارند. با حضور مهدی تاج و محمدرضا ساکت در بازی روز گذشته در همین راستا بود. رسانه‌ها می‌توانند نقش اصلی را ایفا کنند و باعث بالا بردن انگیزه بازیکنان شوند.

چمنیان در پایان گفت: جا دارد در مورد وضعیت تیم زیر 16 سال هم توضیحاتی را بدهم که از آنها از 27 وارد مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا می‌شوند و تمرینات‌شان در حال حاضر پیگیری می‌شود و مسابقات پیش روی تیم زیر 16 سال بسیار مهم و حساس است که امیدوارم با کسب نتیجه شاهد تداوم پیشرفت در این رده سنی باشیم و نتایج کار شبانه روزی‌ خود را بگیریم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین