اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۷۲۱

با وجود شرایط بد مالی برخی بازیکنان بیش از قرارداد فصل قبل‌شان می‌خواهند

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: شرایط مالی تیم‌ها خوب نیست، اما برخی بازیکنان انتظار دارند بیش از قرارداد فصل قبل خود دریافت کنند.
۱۲:۰۰ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| حسن طیبی در گفت‌وگویی، در مورد شرابط شهرداری گرگان برای حضور در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: تمرینات ما مدت‌ها است آغاز شده و تا آخر هفته نیز ترکیب تیم نهایی می‌شود. طبق قول‌هایی که گرفته‌ایم می‌توانیم 4 بازیکن غیر بومی جذب کنیم و با چند نفر از جمله اصغر کاردوست، بنی کوچویی و عدنان دورقی صحبت کرده‌ایم.

وی ادامه داد: شرایط امسال با سال‌های دیگر فرق دارد و برخی بازیکنان انتظار دارند قرارداد سال‌های قبل خود را دریافت کنند، اما شرایط اقتصادی تغییر کرده و نمی‌توانیم همانند قبل هزینه کنیم و بودجه محدودی داریم.

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مورد اینکه یار خارجی هم جذب می‌کنید یا خیر، گفت: شهرداری قبلی مخالف جذب خارجی بود و شهردار جدید هم هنوز انتخاب نشده است و باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

وی در مورد برنامه‌های این تیم تا آغاز لیگ برتر گفت: قرار بود به اردوی مشهد برویم، اما شرایط فراهم نشد و از سوی دیگر نیروی زمینی را به گرگان دعوت کرده بودیم که سرمربی این تیم هم عازم چین شده بود و به همین دلیل فعلا در گرگان تمرین خواهیم کرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین