اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۷۰۲

شجاعی: 14 کیلو اضافه وزن داشتیم!

ملی‌پوش طلایی روئینگ ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: مهمترین مشکل ما قایق نامناسب بود که وقتی پارو می‌زدیم داخل آب می‌رفت. با این شرایط بازهم انگیزه‌مان را از دست ندادیم و طلا گرفتیم.
۰۳:۴۹ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| مجتبی شجاعی در گفت‌وگویی، درباره کسب مدال طلای تیم 4 نفره ایران در مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا، اظهار داشت: شرایط قایق‌ها در تایلند اصلا مناسب نبود و به خاطر کم کاری فدراسیون به ما قایق سبک وزن دختران را دادند. با توجه به اینکه جیوگا مربی حرفه‌ای است یک قایق دیگر هر چند سبک وزن، برای ما پیدا کرد.

وی افزود: باز هم مشکل قایق وجود داشت و ما 14 کیلو اضافه وزن داشتیم با این شرایط 5-4 ثانیه از حریفان جلو بودیم. وقتی پارو می‌زدیم قایق داخل آب می‌رفت! ما واقعا برای مسابقه استرس داشتیم، ناراحت بودیم و گریه می‌کردیم. بازهم با این شرایط به توانایی خودمان ایمان داشتیم و با آمادگی بالا و غیرت توانستیم به مدال طلا برسیم. جیوگا هم به خوبی ما را کوچ کرد و توانست مقداری از مشکلات ما را حل کند.

ملی‌پوش روئینگ ایران در ادامه مصاحبه درباره شرایط تمرینی در ایران، خاطرنشان کرد: تمرینات فشرده و سخت بود. با اینکه قایق مناسب نداشتیم اما با انگیزه کار می‌کردیم. از 14 خرداد تمرینات ما با جیوگا آغاز شد و تمرینات هم فشرده بود. کمتر کسی می‌توانست چنین شرایطی را تحمل کند. اگر فدراسیون جیوگا را حفظ کند می‌توانیم در بازی‌های آسیایی هم نتایج خوبی بگیریم. امیدوارم با این شرایط مسئولان توجه ویژه به قایقرانی داشته باشند.

شجاعی در پایان گفت: وضعیت مالی ما چنگی به دل نمی‌زند و امیدواریم به این مسئله هم به صورت خاص توجه شود. ما اولین مدال طلای آسیا را گرفتیم و انتظار بیشتری از فدراسیون داریم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین