اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۶۲۲

آقایان حتما یادشان رفته من بنیانگذار لیگ فوتسال ایران بوده‌ام

پیشکسوت فوتسال گفت: نمی‌دانم آقایان حتما اطلاع ندارند که من بنیانگذار لیگ فوتسال ایران و همچنین بنیانگذار کمیته فوتسال در سال 76 و 10 سال بوده ام. 7 سال هم سرپرست تیم ملی بودم، بنیانگذار باشگاههای فوتسال آسیا بودم، در ساوه که شن سا قهرمان شد نایب رئیس کمیته فوتسال آسیا بودم .
۱۷:۳۰ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| صادق درودگر در گفت‌وگویی، در مورد مراسم برترین‌های فوتسال که دیروز برگزار شد، گفت: همین که این مراسم برگزار شد خیلی ارزشمند است اما من همین جا از تاج ریاست فدراسیون فوتبال درخواست می کنم که در صورت امکان در همان مراسم جشن برترین‌های فوتبال که در برج میلاد با آن عظمت و بزرگی برگزار و از فوتبال ساحلی و فوتبال بانوان تقدیر می‌شود نیم نگاهی هم به فوتسال داشته باشند.بهتر است در همان جشن برترین‌های فوتبال از فوتسال هم تقدیر شود که کسی فکر نکند فوتسال فرزند خوانده فوتبال است و اینطوری جایگاه فوتسال حفظ می شود.

وی در پاسخ به این سوال که علت عدم حضور شما در این مراسم چه بود، گفت: علی‌رغم اینکه بزرگان همیشه نسبت به من نظر لطف و محبت داشتند و من را دعوت می کردند اما هیچ دعوتی از سوی کمیته فوتسال از من نشد.

رئیس اسبق کمیته فوتسال افزود: نمی‌دانم آقایان حتما اطلاع ندارند که من بنیانگذار لیگ فوتسال ایران و همچنین بنیانگذار کمیته فوتسال در سال 76 و 10 سال بوده ام. 7 سال هم سرپرست تیم ملی بودم، بنیانگذار باشگاههای فوتسال آسیا بودم، در ساوه که شن سا قهرمان شد نایب رئیس کمیته فوتسال آسیا بودم .

وی گفت: هیچ عیبی ندارد اگر کفاشیان من را دعوت نکند از این موضوع ناراحت نمی‌شوم و از او تشکر هم می کنم. با همین دعوت نکردن نشان دادند که من از جنس این آدم‌ها که مسئولیت خود را کوچک می‌شمارند و به لبخند می گذرانند نیستم. همیشه در کارم جدی هستم و به آن اعتقاد دارم، هر جا که هستم سعی می‌کنم کار را بدرستی انجام دهم نه اینکه خوش‌گذرانی کنم و با خنده و تمسخر جواب دیگران را بدهم و روزگار بگذرانم.

نایب رئیس اسبق کمیته فوتسال آسیا گفت: من مطمئنم آدم‌هایی که تجربه کاری موفق ندارند اینگونه برخورد می‌کنند و از حضور افراد موفق بیم دارند. شما مشاهده کردید که انتخاب نفرات هم با مشکل مواجه بود و از کارشناسان و پیشکسوتان نظر نخواسته بودند.تا آنجا که اطلاع دارم شمسایی آقای گل جهان، حیدریان یکی از بازیکنان فنی فوتسال آسیا ، عمادی عضو کمیته فوتسال و حسین شمس که از بزرگان فوتسال و همچنین جزو 10 مربی برتر فوتسال جهان است هیچکدام در آن مراسم حضور نداشتند.

وی افزود: امیدوارم شرایط طوری مهیا شود که اهالی فوتسال بتوانند روزی فوتسال را خودشان بدست بگیرند و به گونه‌ای باشد که دیگر فوتسال پدرخوانده فوتبال نباشد و فوتسال رشد کند. فوتسال ما سوم جهان شده اما حمایت از تیم ملی به اندازه حمایت از تیم دهم یا پانزدهم لیگ ایران هم نبود. حداقل یک دهم از نگاهی که به فوتبال وجود دارد را به فوتسال داشته باشند. فوتسال نباید در حد یک آپارتمان خلاصه شود فوتسال باید یک طبقه از فدراسیون فوتبال یا سازمان لیگ را به خودش اختصاص دهد و مورد حمایت فدراسیون فوتبال و زیر چتر پدر خودش که همان فدراسیون است باشد.

وی در پایان گفت: من به آنهایی که رای آوردند تبریک می‌گویم و آنهایی هم که یک جورایی از هیات رئیسه رای گرفتند از خداوند می‌خواهم که کمکشان کند و امیدوارم با توجه به ضعفی که کمیته فوتسال دارد براساس اساسنامه خود کلیه رقابت‌های فوتسال کشور را زیر نظر سازمان لیگ برگزار کنند تا همانند سایر لیگ‌ها منظم باشد. امیدوارم این دافعه های موجود فوتسال به جاذبه تبدیل شود تا بزرگان فوتسال مثل دبیری تبریز و شفیعی ارم کیش و امثال اینها یکی یکی فوتسال را ترک‌ نکنند.
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین