اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۵۷۲

جدال مهدی زاده و احمدی برای رسیدن به مدال برنز

امیر مهدی زاده و سعید احمدی کاراته‌کاهای ایرانی امروز (یکشنبه) برای رسیدن به مدال برنز به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
۱۱:۵۲ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| ششمین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته‌‌وان در حالی از جمعه به میزبانی کشور آلمان پیگیری می‌شود که تعدادی از کاراته‌کاهای ایرانی با هزینه شخصی و با فراهم کردن اسپانسر راهی این رقابت‌ها شده‌اند.

ششمین مرحله مسابقات لیگ کاراته وان آلمان در حالی از روز جمعه به میزبانی شهر لایپزیک آغاز شده است که امروز این رقابت‌ها به پایان خواهد رسید و سعید احمدی و امیر مهدی زاده تنها کاراته‌کاهای ایرانی هستند که شانس مدال برنز را دارند. این دو کاراته کا امروز(یکشنبه) به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

امیر مهدی‌زاده قهرمان چندین دوره مسابقات جهانی در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم با شکست نمایندگان ایتالیا، مصر، ازبکستان و ایتالیا(با قانون سنشو) به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در نیمه نهایی با شکست مقابل نماینده برزیل به جدول رپه شارژ راه یافت.

سعید احمدی نایب قهرمان مسابقات جهانی پاریس و کاراته‌کای وزن منهای 67 کیلوگرم ایران با شکست نمایندگان شیلی،لوگزامبورگ،قزاقستان،ترکیه وگارین ماروین از فرانسه به نیمه نهایی راه یافت. احمدی در نیمه نهایی با شکست مقابل نماینده ژاپن به رپه شارژ راه یافت.

طی روزهای گذشته نیز ذبیح الله پورشیب، مهدی خدابخشی، علی اصغر آسیابری و هادی عرب از جمله کاراته‌کاهای سرشناسی بودند که با شکست مقابل حریفان خود شانس کسب مدال ششمین دوره مسابقات کاراته وان در سال 2017 را از دست دادند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین