اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۵۴۸

دو جلسه تمرین برای شاگردان ایگور پیش از سفر به ناگویا

تیم ملی والیبال کشورمان در آخرین روز حضور خود در کاریا، دو جلسه تمرین در دستور کار خواهد داشت.
۱۰:۱۵ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی ایران که جهت حضور در رقابت‌های جام قهرمانان بزرگ جهان هم اکنون در ژاپن به سر می‌برد برای آمادگی هر چه بیشتر در این رقابت‌ها به دعوت باشگاه جی تکت استینگز یک اردوی سه روزه در شهر کاریا این کشور برگزار کرده است.

ملی‌پوشان کشورمان عصر دیروز شنبه، ۱۸ شهریور ماه در تنها دیدار دوستانه خود پیش از آغاز این رقابت‌ها، به مصاف تیم والیبال جی تکت استینگز ژاپن که هدایت آن بر عهده احمد مساجدی است، رفتند و 3 بر یک به پیروزی رسیدند.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کادر فنی، ملی‌پوشان کشورمان امروز یکشنبه، ۱۹ شهریور ماه در آخرین روز اردوی سه روزه خود در کاریا دو جلسه تمرین دردستور کار خود دارند.

به این ترتیب شاگردان ایگور کولاکوویچ در نوبت صبح یک جلسه تمرین بدنسازی زیر نظر دانیل میسیج برگزار می‌کنند و عصر امروز آخرین جلسه تمرین توپی خود در شهر کاریا را زیر نظر کادر فنی انجام می‌دهند و سپس بلافصله جهت شرکت در رقابت‌های جام قهرمانان بزرگ جهان عازم شهر ناگویا محل برگزاری دو دیدار اول تیم ایران در این رقابت‌ها خواهند شد.

تیم ملی ایران که سومین دوره حضور خود در این رقابت‌ها را تجربه می‌کند در دوره گذشته این رقابت‌ها به عنوان چهارمی دست پیدا کرد.

انتهای پیام/س

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین