اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۵۱۴

در بازی با پرسپولیس می‌توانیم این بازی بد را جبران کنیم

سرمربی پیکان گفت: مقابل بادران سهل‌انگار بودیم و در بازی مقابل پرسپولیس می‌توانیم به شرایط ایده‌آل برگردیم.
۲۳:۴۰ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران بعد از شکست مقابل تیم بادران در جام حذفی اظهار داشت: ببنید در جام حذفی مهم قدرت و نفرات نیست ممکن است یک تیم ستاره‌های زیادی داشته باشد اما نتواند نتیجه بگیرد. جام حذفی، جام اراده‌ها است. تیم پایین‌تر همیشه برای اینکه چیزی برای از دست دادن ندارد تلاش می‌کند و تیم لیگ برتر برای حفظ جایگاه خود وارد این مسابقات می‌شود. تیم بادران تیم بسیار خوبی است ما با توجه به سهل‌انگاری داشتیم در دقیقه ۷۰ از تیم بادران ۲ گل دریافت کردیم. تیم بادران در ضد حمله‌ بسیار خوب عمل کرد. ما از دقیقه ۷۰ به بعد نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم و شکست خوردیم. در این مسابقات همیشه تیمی که اراده قوی‌تری دارد خوب بازی می‌کند. این طبیعی است که بتوانند از موقعیت‌های‌شان استفاده کنند بتوانند از کرنر یا ضربه ایستگاهی به گل برسند. به هر حال این جزئی از فوتبال است و ما بازی را واگذار کردیم.

وی در ادامه افزود: ما تا دقیقه ۷۰ حمله می‌کردیم اما این تیم بادران بود که ضدحمله می‌کرد و توانست به خوبی از موقعیت‌های به دست آماده استفاده کند.

وی در پایان اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی مقابل پرسپولیس که یکی از قدرتمندترین تیم‌های لیگ برتر است می‌تواند بازی خوبی برای ما باشد تا بتوانیم این بازی بدی که مقابل تیم بادران داشتیم را جبران کنیم. فکر می‌کنم بازی با پرسپولیس فرصتی باشد تا به شرایط ایده‌آل خود برگردیم. تا این باخت فراموش شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین