اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۴۰
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز:

جام حذفی فرصت دوباره به هیچ تیمی نمی‌دهد

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه در ۳ سال گذشته که در تبریز بودم کمک کردم که تراکتور یک بار قهرمان جام حذفی و ۲ بار نایب قهرمان لیگ شود گفت:جام حذفی فرصت دوباره به تیمی نمی‌دهد.
۲۰:۲۰ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-تونی اولیویرا در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صبای قم و تراکتورسازی در جام حذفی فوتبال کشور اظهار داشت: بازی جام حذفی با سایر مسابقات تفاوت دارد زیرا دیدارهای لیگ شامل 30 بازی است و در مسابقات لیگ می‌توانید امروز ببرید و فردا ببازید یا مساوی کنید اما مسابقه جام حذفی فرصت دوباره‌ای ندارد.

وی افزود: مسابقات جام حذفی در حقیقت بازی‌‌ همان روز است و یا تراکتور یا صبای قم باید برنده یا بازنده باشند و می‌دانیم که تیمی دشواری در پیش رو داریم که باانگیزه هستند و من هم انتظار دارم تیم تراکتورسازی بتواند در این بازی پیروز از میدان خارج شود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در بازی‌های لیگ آن طور که باید و شاید موفق نبوده‌ایم اما این مسابقه با بازی لیگ تفاوت دارد و انتظار داریم فردا با پیروزی این مرحله را پشت سر بگذاریم.

اولیویرا درباره تقابل مهرداد طهماسبی و حامد لک در قالب دو تیم متفاوت با فصل گذشته در بازی فردا بیان کرد: زندگی فوتبالی همین است که حامد لک سال گذشته بازیکن ما بود و امسال در صبای قم است و همین طور مهرداد طهماسبی و در فوتبال این طبیعی است.

وی درباره درگیری با علی دایی در دیدار دوستانه پیش از آغاز فصل عنوان کرد: ما به هیچ وجه در آن مسابقه درگیر نشدیم و من علی دایی را دوست دارم و به وی احترام می‌گذارم و هم با وی و هم با برانکو ایوانکوویچ مربی تیم پرسپولیس نیز ارتباط خوبی دارم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: سروش رفیعی و سامان نریمان جهان مصدوم هستند و نمی‌توانند در مسابقه فردا حاضر باشند.

اولیویرا درباره نتایجش در دوران حضور در تراکتورسازی خاطرنشان کرد: در 3 سال گذشته که در تبریز بودم کمک کردم که تراکتور یک بار قهرمان جام حذفی و 2 بار نایب قهرمان لیگ شود و با تمام قوا و قدرت ادامه می‌دهم و تا روز آخر که اینجا هستم حرفه‌ای عمل می‌کنم و نمی‌دانم که جامی می‌بریم یا نه اما هر روز با تمام توانم کار می‌کنم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین