اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۳۹۳

با زرنگی پنالتی گرفتم!

مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: استقلال موقعیت آنچنانی نداشت اما شانس یار ما نبود و بازی را واگذار کردیم.
۱۰:۵۶ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| احمد حسن‌زاده در گفت‌وگویی در خصوص بازی با استقلال افزود: بازی خوبی بود که ما آن را بهتر آغاز کردیم ولی شانس با ما یار نبود همانطور که دیدید استقلال موقعیت‌ آنچنانی روی دروازه ما نداشت.

وی افزود: مالکیت توپ بیشتر در اختیار ما بود ولی متأسفانه بازی را باختیم و به تیم استقلال، طرفداران این تیم و علیرضا منصوریان تبریک می‌گویم و ما هم از این پس تمرکزمان روی بازی‌های لیگ یک است.

مهاجم گل‌گهر در خصوص صحنه پنالتی گفت: حقیقتاً رحمتی پای من را لمس کرد اما من هم زرنگی کردم و بهتر بود در آن شرایط خودم را به زمین می‌انداختم که این کار را انجام دادم. نه اینکه آن صحنه پنالتی نباشد و می‌توانست باشد اما در آن صحنه کار درستی کردم که خودم را زمین انداختم.

وی در خصوص صحبت‌هایش با دروازه‌بان استقلال گفت:‌ طبیعی بود در آن شرایط رحمتی اعتراض کند اما من هم با او صحبت کردم و گفتم که زرنگی کردم و خودم را به زمین انداختم.

حسن‌زاده در خصوص اینکه آیا تیمش می‌تواند به لیگ برتر صعود کند، گفت: اگر بگویم صعود می‌کنیم پیش‌بینی کرده‌ام چون کلی از مسابقات باقی مانده ولی ما مجموعه خوبی هستیم و چند بازی که بگذرد هماهنگ می‌شویم. ما یکی از گزینه‌های صعود هستیم و امسال می‌توانیم مدعی باشیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین