اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۳۸۶

زنگ خطر برای تیم ملی به صدا درآمده است

سرمربی تیم ملی تفنگ ایران گفت: با وجود اینکه شرکت‌کنندگان مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان زیاد بودند اما رکوردها آنطور که انتظار داشتم نبود.
۰۴:۲۸ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| ابراهیم اینانلو در گفت‌وگویی، درباره برگزاری مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان گفت: تعداد زیادی از نوجوانان در این مسابقات حضور داشتند، اما رکوردها آنچه که انتظار می‌رفت نبود. اسفندماه اردوهای تخصصی برای نوجوانان نداشتیم و امسال برخلاف سالهای گذشته در تابستان هم برنامه‌ای برای این رده سنی نداشتیم.

وی افزود: یکی دیگر از دلایلی که می‌گویم رکوردها خوب نبوده به خاطر مربیان استانی است. در بخش پسران با وجود اینکه تعداد شرکت‌کنندگان زیاد بود اما روی پایه کار نشده است. فقط 2 ورزشکار رکورد خوبی داشتند آن هم به این دلیل که در تیم ملی تمرین می‌کردند. این نتیجه و رکورد زنگ خطری برای تیم ملی و فدراسیون تیراندازی است.

سرمربی تیم ملی تفنگ ایران در پاسخ به این سوال که این رکوردها شما را برای کسب سهمیه المپیک نوجوانان نگران نمی‌کند، خاطرنشان کرد: در جلساتی که شرکت کرده‌ام بارها گفته‌ام به خاطر تغییر ریاست فدراسیون، اردوهای ما کنسل شد. اوج تمرین نوجوانان تابستان است که متاسفانه امسال اردو نداشتیم. این موضوع مشکل بزرگی است. امیدواریم این نتایج و رکوردها در مسابقات کسب سهمیه تاثیر نگذارد اما نباید از این موضوع به سادگی عبور کنیم.

اینانلو درباره شرایط بزرگسالان، اظهار داشت: نمی‌توانم بگویم شرایط راضی‌کننده است. از نظر مهمات مشکل داریم؛ درباره فشنگ که اصلا صحبت نمی‌کنم درباره ساچمه هم باید بگویم ساچمه مناسب با تعداد سریال‌های مختلف وجود ندارد. تا زمانی که این اتفاق رخ دهد حتی در تفنگ بادی هم نمی‌توانیم نتایج گذشته را تکرار کنیم.

به گزارش فارس، مسابقات کسب سهمیه المپیک نوجوانان 2018 از آبان ماه آغاز می‌شود. همچنین ملی‌پوشان بزرگسال ایران خود را برای فینال فینالیست‌ها آماده می‌کنند اما مشکلات تیراندازی در خصوص تغییر رئیس نگرانی‌هایی را به وجود آورده است.

انتهای پیام/س
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: تیراندازی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین