اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۲۹۷

مراسم وزن کشی پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان

مراسم وزن کشی پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان صبح امروز جمعه در شهر آتن محل برگزاری این رقابت ها برگزار شد.
۱۷:۳۳ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مراسم وزن کشی پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان صبح امروز جمعه در شهر آتن محل برگزاری این رقابت ها برگزار شد.

نتایج وزن کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

دور مقدماتی رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان از ظهر امروز جمعه در شهر آتن پایتخت یونان آغاز شد که طی آن نمایندگان پنج وزن نخست ایران به میدان رفتند. بر این اساس نتایج کشتی های صبح امروز تا این مرحله به شرح زیر است:

در وزن ۴۲ کیلوگرم مهدی ویسی در دور نخست باید به مصاف خوان کورتز از مکزیک می رفت که با توجه به عدم حاضر شدن حریف مکزیکی به روی تشک، این دیدار با نتیجه ١٠ بر صفر به سود ویسی اعلام شد. وی در دور بعد باید با برنده کشتی ازبکستان و مغولستان مبارزه کند.

در وزن ۵۰ کیلوگرم محمد خدابخشی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف نارمانداخ از مغولستان رفت و با نتیجه ۱۴ بر ۱۲ مغلوب حریف شد. بدین ترتیب خدابخشی باید منتظر فینالیست شدن آزادکار مغول باشد تا او هم به گروه شانس مجدد راه یابد.

در وزن ۵۸ کیلوگرم مرتضی پورمرتضوی باید در دور نخست به مصاف خوان کوئیزا از کلمبیا می رفت که با توجه به حاضر نشدن حریف، نماینده کشورمان با نتیجه ١٠ بر صفر پیروز شد و به مرحله یک هشتم نهایی رفت. پورمرتضوی در این مرحله با نتیجه ١٠ بر صفر مغلوب توران بایراموف از آذربایجان شد. وی باید در انتظار فینالیست شدن این حریف باشد تا بتواند در گروه شانس مجدد به مبارزاتش ادامه دهد.

در وزن ۶۹ کیلوگرم محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست باید در دور دوم مقابل میرانبیک سلیمانوف از قزاقستان به میدان می رفت که با عدم حضور حریف روی تشک، نخودی با نتیجه ۱۰ بر صفر به عنوان فرد پیروز این دیدار اعلام شد.

در وزن ۸۵ کیلوگرم عباس فروتن در دور نخست باید به مصاف برایان والدرما از کلمبیا می رفت که با توجه به حاضر نشدن حریفش با نتیجه ١٠ بر صفر پیروز و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف حریفی از آمریکا رفت و با پیروزی ۹ بر سه به مرحله بعدی راه یافت.

با توجه به قانون جدید، این مسابقات امروز تا مشخص شدن نفرات راه یافته به فینال ادامه خواهد داشت، صبح فردا نیز نفرات حاضر در دیدارهای فینال، رده بندی و شانس مجدد، دوباره وزن کشی خواهند کرد و رقابتهای شانس مجدد نیز برگزار می شود. در ادامه نیز فردا شب، مسابقات رده بندی و فینال برای مشخص شدن نفرات برتر پنج وزن نخست برگزار خواهد شد.

همچنین وزن کشی رقابت‌های پنج وزن دوم نیز صبح فردا شنبه برگزار خواهد شد و مسابقات نیز همانند برنامه مسابقات پنج وزن نخست در دو روز برگزار می شود.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین