اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۱۰۶

شکست خوردیم اما چیزی از ارزش‌های بازیکنانم کم نشد

سرمربی تیم فرش آراء مشهد گفت: در این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ ما شکست خوردیم ولی چیزی از ارزش‌های بازیکنانم کم نشد و انشاالله سعی می‌کنیم برای هفته‌های بعد تیم را آماده کنیم.
۲۰:۰۰ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| محسن خبیری در گفت‌وگویی، بعد از باخت ۳ بر ۲ تیم فوتسال فرش‌آراء مشهد در مقابل گیتی‌پسند اصفهان گفت: خداراشکر بازی خوب بود و هر دو تیم تمام سعی و تلاش خود را کردند که یک بازی زیبایی از خود به نمایش بگذارند.

وی در ادامه گفت: من از بچه‌های تیمم راضی هستم به این دلیل که همگی آنها جوان و با انگیزه‌اند و همانطور که اطلاع دارید باشگاه فرش‌آرا همیشه در بحث جوانگرایی پیش‌قدم بوده است.

سرمربی تیم فرش آراء مشهد گفت: تیم گیتی‌پسند یکی از تیم‌های پرمهره است که اکثر بازیکنانش در تیم ملی حضور دارند و این باشگاه به خوبی در بحث گرفتن بازیکنان مطرح هزینه می‌کند.

وی افزود: بالاخره این بازی هم با نتیجه ۳ بر ۲ ما شکست خوردیم ولی چیزی از ارزش‌های بازیکنانم کم نشد و انشاالله سعی می‌کنیم برای هفته‌های بعد تیم را آماده کنیم. ما امروز ۳ بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت همراه نداشتیم و همچنین یک بازیکن محروم داشتیم و در کل ما با لیست کامل جهت برگزاری مسابقه به اصفهان نرفتیم و جمعاً با کادر فنی ۱۱ نفر بودیم.

وی همچنین در مورد وضعیت داوری مسابقه امروز گفت: من هیچوقت در بحث داوری دخالت نمی‌کنم و نظری هم نمی‌دهم، خدا را شکر ما کارشناسان خوبی در امر داوری داریم و قضاوت این دیدار را بر عهده این کارشناسان عزیز می‌گذاریم.

خبیری در پایان در مورد مراسم برترین‌های سال گفت: این مراسم‌ها کار خوب، با ارزش و زیبایی است و امیدوارم در این مراسم هرکسی شایسته‌تر و حقش است معرفی شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین