اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۰۸۸

هنوز مشخص نیست بتوانیم امروز مقابل مقاومت قرچک به میدان برویم!

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: مشکلات مالی باعث از هم پاشیده شدن تیم شده است و هیچ کسی اعم مسئولین باشگاه و مدیرعامل اصلاً معلوم نیست کجا هستند و جوابگوی تلفن‌ها من سرمربی هم نیستند.
۱۷:۱۷ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| عباس روزپیکر در گفت‌وگویی گفت: تیم فوتسال آذرخش بندرعباس قرار است امروز عصر به دیدار مقاومت قرچک از هفته یازدهم رقابت‌‌های لیگ برتر برود در حالی که هنوز بازیکنان این تیم مشخص نیست که آیا در این دیدار حاضر می‌شوند یا خیر.

وی در ادامه گفت: مشکلات مالی باعث از هم پاشیده شدن تیم شده است و هیچ کسی اعم مسئولین باشگاه و مدیرعامل اصلاً معلوم نیست کجا هستند و جوابگوی تلفن‌ها من سرمربی هم نیستند. وقتی خود باشگاه فکری به حال تیم خود نمی‌کند چه برسد به مسئولین استان هرمزگان.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: به نظر من در مرحله اول مشکل اصلی خود مسئولین باشگاه هستند که حتی حاضر نیستند لحظه‌ای برای این تیم وقت بگذارند و در مرحله دوم می‌توان مسئولین استان را مقصر دانست.

وی همچنین در پاسخ به سؤالی که آیا قرار بود مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان به باشگاه آذرخش از طرف مسئولین استان پرداخت شود، گفت: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم خبری از این مبلغ نیست و تنها مبلغی که به باشگاه تزریق شده همان مبلغ ۵۰ میلیون تومان استاندار بوده است.

روزپیکر افزود: البته مشکلات مالی باشگاه مربوط به فصل قبل است نه فصل جدید؛ این باشگاه مبلغ ۴۷۰ میلیون تومان از فصل قبل بدهی دارد.

وی اضافه کرد: این کار درست نیست که فقط روزهایی که آذرخش بازی دارد مسئولین استان در تمرینات یا مسابقات ما حضور پیدا می‌کنند، وعده و قول‌هایی می‌دهند اما بعد از آن دیگر خبری نیست تا ان‌شاءالله به بازی بعد برسیم.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در پایان گفت: من اگر صحبتی می‌کنم به عنوان یک هرمزگانی درد دلم را بیان می‌کنم و از کسی گله ندارم. واقعاً چرا استان هرمزگان که این همه پتانسیل در رشته فوتسال و همچنین علاقه‌مندان زیادی دارد چرا مسئولین این استان حمایتی از این ورزش نمی‌کنند. من از آنها درخواست دارم که حداقل به همان قول‌هایی که داده‌اند عمل کنند و نگذارند جوانان و علاقه‌مندان این رشته ناامید شوند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین