اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۰۶۸

اتحاد هواداران فوتبال آذربایجان مهم تر از برد و باخت است

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز از هواداران این تیم و هواداران تیم تراکتورسازی خواست تا در بازی فردا از تیم گسترش فولاد برابر پرسپولیس حمایت کنند.
۱۷:۰۰ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| به تقل از سایت رسمی ماشین سازی تبریز، رسول خطیبی امروز با اشاره به لزوم حمایت هواداران فوتبال تبریز از همه تیم های این شهر اظهار کرد: فردا گسترش فولاد بازی مهمی با پرسپولیس دارد و من خودم شخصا برای حمایت از تیم شهرم به ورزشگاه خواهم رفت و از دوستداران فوتبال تبریز هم می خواهم با حضور در استادیوم بنیان دیزل، گسترش فولاد را تشویق و حمایت کنند.
وی ادامه داد: در فوتبال برد و باخت وجود دارد و این طبیعت ورزش است که یک تیم برنده یا بازنده می شود، مهم این است که اتحاد و همدلی در بین هواداران و تیم های شهرمان بیشتر شود. در چنین روزهایی است که حمایت ها باید بیشتر از قبل شود چون تیم های ما نیاز به پشتوانه ای قوی به نام هوادار دارد.
خطیبی گفت: همه ما باید در روزهای خوب و بد کنار هم باشیم و با هدف سربلندی شهر و استانمان و همچنین موفقیت های تیمهایمان، به همدیگر کمک کنیم و اکنون زمان حمایت بیشتر از تیم های تبریزی است و من امیدوارم که گسترش فولاد بتواند در بازی فردا برابر پرسپولیس به نتیجه بهتری دست پیدا کند و تراکتورسازی هم بتواند فردا در جام حذفی برابر پدیده به پیروزی برسد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: خطیبی ماشین سازی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین