اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۰۲۲

آتش اختلاف در نفت!

سخنگوی باشگاه نفت تهران گفت: مسئولیت تمرین نکردن بازیکنان نفت برعهده کادر فنی تیم است.
۱۳:۰۰ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| حسین قدوسی در گفت‌‌وگویی، درخصوص اینکه قرار بود تمرینات نفت دو روز تعطیل باشد اما نزدیک به چهار روز است که تمرینات این تیم تعطیل شده گفت: من برای آقای حمید درخشان به عنوان یک پیشکسوت و سرمربی تیم احترام قائلم و قصد پاسخگویی به ایشان را ندارم. صحبت‌هایم الان به دلیل مسئولیتی است که در باشگاه نفت دارم. قرار بود تیم نفت روز شنبه به اردو برود اما حمید درخشان و مجتبی خورشیدی سرمربی و مربی تیم نفت از حضور در جمع بازیکنان برای رفتن به اردوی عباس‌آباد مازندران امتناع کردند و درخشان به جای حضور در جمع بازیکنان برای این سفر به باشگاه آمد تا مباحثی درخصوص استعفایش مطرح کند. این جلسه همزمان شد با جلسه شرکت بهنام پیشرو کیش و وزارت نفت که بعد از آن درخشان در مصاحبه‌ای که با شبکه خبر انجام داد عنوان کرد که به دلیل سنگینی بازی‌ها دو روز تمرینات نفت تعطیل می‌شود.

وی ادامه داد: اینکه الان تیم بعد از چند روز تمرین نمی‌کند مسئولیتش با حمید درخشان است. چرا که کادر فنی باید تصمیم بگیرد تیم تمرین کند یا نه. به هیچ عنوان از طرف باشگاه به بازیکنان گفته نشده که تمرین کنند یا تمرینات را تعطیل کنند. مطئمنا اگر روز شنبه کادر فنی همراه با بازیکنان سوار اتوبوس شده بودند تیم به اردوی عباس‌آباد می‌رفت. ساعتی که قرار بود بازیکنان و مربیان به اردو بروند 9 صبح اما اما بهنام پیشرو کیش در ساعت 11 اعلام کرده که قصد تیم‌داری ندارد و این نشان می‌دهد که اگر درخشان و خورشیدی همراه با سایر بازیکنان سوار اتوبوس می‌شدند تیم به اردو می‌رفت و مشکلی هم نبود. الان هم تمرین نکردن بازیکنان و مسائل دیگر به عهده درخشان است و اینکه تیم تمرین کند یا خیر در اختیار او قرار دارد.

سخنگوی باشگاه نفت تهران درباره اینکه شایعه شده درخشان با متقاضیان خرید باشگاه نفت جلساتی برگزار کرده و با آنها در ارتباط است و آیا شما این موضوع را تایید می‌کنید اظهار داشت: من در این خصوص قضاوتی ندارم و درباره این موضوع صحبتی هم نمی‌کنم. درخشان قبل از ا ین مصاحبه کرده بود و گفت که بهنام پیشرو کیش قصد تیم‌داری ندارد و همان روز من مصاحبه‌ای کردم و گفتم که اینطور نیست و شرکت بهنام پیشرو کیش قصد تیم‌داری دارد.

قدوسی در پاسخ به این سوال که شرکت بهنام پیشرو ا علام کرده با این شرایط دیگر حاضر نیست برای باشگاه نفت هزینه کند،‌ تصریح کرد: این یک بحث کلی است. شرکت بهنام پیشرو کیش اخیرا 10 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده و این موضوع ربطی به تمرین کردن یا نکردن بازیکنان ندارد. از سوی باشگاه هیچگاه به بازیکنان گفته نشده که تمرین کنند یا نه این مسائل در حیطه اختیارات مربی است، همانطور که تیم‌های پایه ما تمرینات و مسابقاتشان را به صورت منظم انجام می‌دهند و اخیرا هم تیم قدرتمند پیکان را در رده پایه شکست دادیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین