اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۲۸۱۳

تلاشمان کسب بهترین نتیجه در کنار بیشترین مدال است

مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: انتظار خود من حداقل حضور روی یکی از سکوهای مسابقات جهانی است.
۱۲:۵۰ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| صادق گودرزی در گفت‌وگویی، درباره شرایط آزادکاران نوجوان برای حضور در مسابقات جهانی، گفت: در این چند ماه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و بچه‌ها از نظر آمادگی جسمانی و مسائل روحی و روانی شرایط ایده‌الی دارند.

وی ادامه داد: تنها می‌ماند روز مسابقه که امیدواریم آنچه را که در این مدت با آنها تمرین و برایشان برنامه‌ریزی کرده‌ایم به خوبی روی تشک پیاده کنند و نتایج و مزد زحماتشان را بگیرند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در پاسخ به این سوال که امسال مسابقات جهانی با قوانین جدیدی برگزار می‌شود و آیا تمهیدات لازم را برای این موضوع از جمله وزن‌کشی در 2 روز در نظر گرفته‌اند یا نه گفت: البته مسابقات انتخابی تیم ملی نیز با قوانین جدید در ایران برگزار شد، اما بدون شک تطابق با این روش زمان‌بر خواهد بود و کار سختی خواهیم داشت؛ هرچند که این شرایط برای تمام تیم‌ها وجود دارد.

گودرزی تصریح کرد: خوشبختانه کشتی‌گیران ما وزن زیادی کم نمی‌کنند و با ارفاق 2 کیلویی در روز دوم مشکلی از این بابت نخواهیم داشت و سعی می‌کنیم با یک برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح مانع از بروز مشکل شویم.

وی خاطرنشان کرد: زحمات زیادی در این مدت هم کادر فنی و هم تمام کشتی‌گیران کشیدند که امیدوارم با کسب نتیجه‌ای عالی مزد این زحمات را بگیریم. تمام تلاشمان کسب بهترین نتیجه و بیشترین مدال است، اما انتظار من حداقل قرار گرفتن روی یکی از سکوهای مسابقات جهانی در کنار کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال‌ها است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین