اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۲۶۶۷

دبیر برکنار شده، کنار نرفته است!

دبیر سابق فدراسیون جودو گفت: هنوز من از این پست نرفته‌ام، احتمالا به زودی این تغییرات رخ خواهد داد!
۱۴:۲۰ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| امروز (دوشنبه)طی حکمی از سوی محمد درخشان رئیس فدراسیون جودو، امیر سیاحی به عنوان دبیر فدراسیون منصوب شد؛ این در حالی بود که محمد بلوطی پیش از این به عنوان دبیر فدارسیون جودو فعالیت می‌کرد. خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس طی تماسی که با دبیر سابق فدراسیون جودو داشت از وی در مورد برکناری از دبیری فدراسیون سوال کرد که بلوطی ابتدا در مورد این تغییرات اظهار بی اطلاعی کرد و مدعی شد که احتمالا طی چند روز آینده این تغییرات ایجاد خواهد شد، اما پس از توضیحات خبرنگار فارس مطلع شد که تغییرات در پست دبیری فدراسیون جودو ایجاد شده است.

محمد بلوطی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد این تغییرات، اظهار داشت: هنوز من از این پست نرفته‌ام، احتمالا به زودی این تغییرات رخ خواهد داد!

وی در واکنش به این سوال که اما فدراسیون جودو امروز دبیر جدید فدراسیون را معرفی کرده است آیا شما از این موضوع بی خبر هستید، گفت: هیچ مشکلی با این موضوع ندارم، یک روز من جای مهدی درخشنده آمده‌ام و حالا سیاحی جای من آمده است. من هم می‌روم تا در هیات جودو تهران فعالیتم را بیشتر کنم. امیدوارم که سیاحی در این پست موفق باشد.

دبیر سابق فدراسیون جودو در پاسخ به این سوال که آیا پیش از این تغییرات فعالیت شما در هیات تهران کم تر بوده است، گفت: به هر حال در 2 پست فعالیت می‌کردم و حالا می‌توانم بیشتر در هیات تهران برای جودو وقت بگذارم.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین