اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۲۵۸۴

پدیده فصل متفاوتی را پشت سر خواهد گذاشت

هافبک تیم فوتبال پدیده گفت: تراکتور را دست کم نمی‌گیریم و با توصیه‌های کادرفنی حریف را شکست می‌دهیم.
۲۱:۲۰ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی‌ورزشی پدیده خراسان، معین عباسیان در خصوص دیدار آتی تیمش در برابر تراکتورسازی تبریز در چارچوب جام حذفی اظهار کرد: بازی سختی مقابل تراکتورسازی خواهیم‌داشت، حریف تبریزی از جمله تیم‌های ریشه‌دار و قدرتمند فوتبال ایران است اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به بهترین شکل ممکن از پس حریف برآییم.

وی افزود: آمار فوق‌العاده‌ای مقابل تراکتورسازی داریم و درچند سالی که پدیده تشکیل شده تنها یک بار مقابل این تیم شکست خورده‌ایم، این بار هم سعی می‌کنیم با دقت کامل و با استفاده از توصیه‌های کادرفنی مقابل این تیم برنده باشیم.

عباسیان در خصوص نتایج خوب پدیده در لیگ برتر هفدهم تا پایان هفته پنجم تصریح کرد: شک نداریم که پدیده فصل متفاوتی را پشت سر خواهدگذاشت، همه چیز مهیا شده تا بهترین نتیجه تاریخ خراسان در لیگ برتر ثبت شود. فقط نباید درگیر حواشی شویم و اجازه دهیم که تمرکزمان به هم بخورد. در صورتی‌که تمام فکر و ذکرمان معطوف به رقابت با سایر تیم‌ها باشد و مشکلی پیش نیاید، می‌توانیم بین شش تیم نخست جدول باقی بمانیم.

بازیکن بومی تیم فوتبال پدیده خراسان تاکید کرد: هوادار یکی از ارکان مهم کسب نتیجه در فوتبال است، امیدوارم حالا که توانسته‌ایم به نتایج خوبی مثل برد 4 گله مقابل سپاهان یا پیروزی در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال دست یابیم، هواداران نیز ما را تنها نگذارند و پشت سرمان باشند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین