اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۲۵۰۱

واکنش کاپیتان تیم ملی به پیشنهاد پرسپولیس

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران، گفت: هیچکس فکر نمی‌کرد سوریه اینقدر قوی باشد و فکر می‌کنم بازی روز سه‌شنبه بازی خوبی از آب دربیاید.
۱۲:۰۰ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| اشکان دژاگه در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: بازی با سوریه بازی سختی است و هیچکس فکر نمی‌کرد تیم سوریه اینقدر قوی باشد. این تیم قطر را هم شکست داده و در بازی که مقابل ما در مالزی به میدان آمد عملکرد خوبی داشت. فکر می‌کنم بازی روز سه‌شنبه هم بازی خوبی از آب دربیاید.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر شایعاتی که پیرامون تبانی ایران و سوریه مطرح شده و آیا می‌توان چنین چیزی را در ذهن تصور کرد، گفت: ما فقط به خودمان فکر می‌کنیم،‌ ما سعی کردیم مقابل کره بازی خوبی به نمایش بگذاریم و مقابل این تیم بازی کردن هیچوقت آسان نیست. همه تیم ما در دیدار مقابل کره خوب بازی کردند و 10 نفره به میدان نفره به میدان رفتن کار راحتی نیست. جا دارد از همینجا دوباره به بازیکنان تیم ملی خسته نباشید بگویم.

دژاگه در خصوص اینکه چه نظری پیرامون پاداش‌های بازیکنان تیم ملی دارد، گفت: ما حرف‌هایمان را زده‌ایم،‌ به مردم ایران نشان داده‌ایم که 90 دقیقه می‌جنگیم و این یک نوع افتخار برای ما محسوب می‌شود.

کاپیتان تیم ملی ضمن دعوت از تماشاگران برای حضور در ورزشگاه گفت: خیلی خوشحال می‌شویم هواداران بیایند چون اگر آنها نبودند به اینجا نمی‌رسیدیم. انشاءالله آنها در بازی آخر گروه به ورزشگاه بیایند تا خوشحالشان کنیم.

وی درخصوص اینکه در مورد تیم باشگاهی‌اش چه تصمیمی گرفته، گفت: هنوز صد درصد معلوم نیست، من الان سعی می‌کنم روی بازی با سوریه تمرکز کنم و بعد از آن ان‌شاءالله قراردادم را امضا خواهم کرد.

دژاگه در پاسخ به این سوال که ظاهرا از پرسپولیس هم پیشنهاد داشته، گفت: همانطور که گفتم باید با مدیر برنامه‌هایم صحبت کنم و تا الان چیزی معلوم نیست.

وی درخصوص اینکه تیم ملی فوتبال ایران قبل از حضور در جام جهانی باید چه شرایطی داشته باشد، گفت: ما تا جام جهانی خیلی کار داریم و همانطور که می‌دانید تیم هایی که در جام جهانی حضور دارند مسابقات تدارکاتی خوبی انتخاب می‌کنند. خیلی مهم است که ببینیم تیم ما قبل از جام جهانی به چه مرز آمادگی رسیده و ان‌شاءالله که چند بازی مهم و خوب انجام بدهیم تا آماده حضور در روسیه شویم.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین