اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۲۴۵۳

به دنبال جعبه سیاه ایران در پرواز سئول - تاشکند

کادر فنی کره در مسیر پروازی هفت ساعته به تاشکند برای بازی روز پایانی مقدماتی جام جهانی به آنالیز ناکامی برابر ایران پرداخت.
۲۲:۴۰ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| خبرگزاری معتبر یونهاپ در گزارشی از پرواز کاروان کره جنوبی به ازبکستان به این پرواز لقب "پرواز پربحث و جدل" اعطا کرد و مدعی شد کادر فنی کره نزدیک به هفت ساعت بازی با ایران را از طریق لپ تاپ و تبلت هایی که در اختیار داشتند، آنالیز کردند تا به ضعف های خود در راه شکست طلسم ناکامی ها برابر رقیب سنتی پی ببرند.


شین تایئه یونگ سرمربی کره در کنار دستیارانش از جمله چا دو ری ، جیئونگ کئون جون، کیم نام ایل و هایه وون در شرایطی که مثل تمام اعضای کاروان کره در سفر به تاشکند بلیت های اکونومی داشتند با همکاری مسئول پرواز با حضور در بخش بیزینس کلاس تمام طول پرواز 7 ساعته را به آنالیز بازی با ایران پرداختند و سپس با حضور در کنار بازیکنان فیلم آنالیز را در کنار اعضای تیم بازبینی کردند.


یونهاپ در گزارش خود آورده است:« مربیان کره از این که بازیکنان نتوانسته بودند مقابل ایران موقعیت گل مناسبی خلق کنند حسابی در تعجب بودند از همین رو نزدیک به هفت ساعت به آنالیز بازی با ایران و همچنین شناخت از ازبکستان پرداختند و سپس در نشستی پر بحث و جدل با ملی پوشان ایرادها را بیان کردند تا در آستانه جدال مرگ و زندگی با ازبکستان از هر حیث آماده کسب پیروزی در فینال تاشکند باشند».

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین