اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۲۳۶۰

عدم اعزام سرمربی برای حفظ آرامش!

دبیر فدراسیون کشتی گفت: بخشی از مطالبات مالی فدراسیون از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک پرداخت نشده است.
۱۴:۲۰ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| رضا لایق در گفت‌وگویی با اشاره به عدم پرداخت بخشی از مطالبات مالی فدراسیون کشتی از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک گفت: برای سال جاری تفاهم نامه‌ای را با وزارت ورزش و جوانان به امضاء رساندیم که بر اساس آن باید 14 میلیارد در سال 96 به فدراسیون کشتی پرداخت شود. بیشتر اعزام‌های فدراسیون در نیمه نخست سال است و طبق این تفاهم‌نامه، باید تا پایان 6 ماهه نخست حداقل نیمی از این مبلغ توافق شده که حدود 7 میلیارد تومان است به فدراسیون پرداخت می‌شد.

وی ادامه داد: بر اساس این تفاهم‌نامه فدراسیون کشتی حدود 3 میلیارد تومان از مطالبات خود را هنوز دریافت نکرده است. با عنایت به حجم بالای اعزام تیم‌ها به رقابت‌های قاره‌ای و جهانی در نیمه اول سال، تلاش شد باوجود این کمبود منابع، مشکلی در برگزاری اردوها و اعزام‌ها پیش نیاید و تیم‌های ملی نوجوانان نیز در چند روز آینده در رقابت‌های جهانی یونان به میدان می‌روند.

دبیر فدراسیون کشتی تصریح کرد: البته مبلغ یک میلیارد و نیم نیز باید از طریق کمیته ملی المپیک به فدراسیون تزریق می‌شد که این امر تاکنون تحقق نیافته است. امیدوارم با مساعدت مسئولان ذیربط در وزارت ورزش و جوانان و کمیته المپیک چهار و نیم میلیارد معوقات فدراسیون کشتی پرداخت شود تا برنامه کشتی کشور به شکل مطلوبی دنبال گردد.

لایق در مورد دلایل اعزام نشدن سرپرست و سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان به رقابت‌های جهانی یونان گفت: به دلیل مسئله انضباطی پیش آمده بین سرمربی و سرپرست تیم و عدم امکان رفع مشکل مذکور در زمان اعزام تیم به مسابقات، شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی تشخیص داد، به منظور حفظ آرامش تیم، هیچکدام از دو نفر یادشده، راهی رقابت‌های جهانی یونان نشوند و حسن بابک، مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی، به دلیل اشراف به مسائل تیم مسئولیت فنی تیم را برعهده دارند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین