اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۲۳۳۴

صبورانه بازی کردیم و پیروز میدان شدیم

مربی تیم ملی انگلیس پس از پیروزی مقابل مالت در چارچوب رقابت مقدماتی جام جهانی روسیه اظهار داشت: با صبر حوصله کارمان را انجام داده و پیروز میدان شدیم.
۱۱:۵۰ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| شب گذشته در چارچوب هفتمین دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 در قاره اروپا، انگلیس میهمان مالت قرار گرفت و توانست با 4 گل به پیروزی رسد.

گرت ساوت گیت پس این برد گفت: من سابقه حضور در چنین دیدارهایی را قبلا داشته‌ام.شما اگر زود به گل برسید اتمسفر بازی به کل تغییر می‌کند.اما اگر گل ابتدایی به زودی وارد دروازه حریف نشود، بازی کردن مقابل چنین دفاع فشرده‌ای نیازمند شجاعت واقعی، با برنامه بازی کردن و صبر خواهد بود. اگر مالکیت به مانند ما از آن یک تیم خواهد بود می‌تواند عملکرد حریف را تغییر دهد.

مربی تیم ملی انگلیس ادامه داد: آنها با سیستم 1-4-5 بازی کردن و فضای خالی را کاملا بسته بودند. انتظارات از ما بالا بوده ولی نباید بازی را از دست داد. ۲ سال پیش، ایتالیا در اینجا تا دقیقه 70 بدون گل بود و در نهایت با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.وقتی فضای خالی حریف به ما نمی‌دهد باید روی موقعیت‌هایمان سرمایه گذاری کنیم. بسیار خوشحالم به خاطر کاری که بازیکنانم انجام دادند. آنها تمرکز خود را حفظ کرده و به آرامی به هدفشان رسیدند.

وی در خصوص شعارهای تماشاگران نیز گفت: من واکنش هواداران را دیدم، با توجه به امتیازمان در جدول، تنها روی برنامه خود تمرکز دارم و آرام هستم. من متوجهم که بازی‌های بدون گل می‌تواند احساسات هواداران را تغییر دهد. به نظرم ارتباطمان با آنها حفظ شده مثل تساوی ۲ بر ۲ ما مقابل اسکاتلند که صد در صد پشت تیم بودند.مهم این بوده که ما پیروز میدان شدیم و کارمان را به خوبی انجام دادیم.

انگلیس در چارچوب گروه یک مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 در قاره اروپا با 17 امتیاز در رتبه نخست قرار گرفته و دوشنبه شب دیدار سختی با اسلوواکی خواهد داشت.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین