اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۲۲۹۳

اور کنترل بازی را به طور کل از دست داد

سرمربی ارژن شیراز گفت: در نیمه دوم بازی کمی متفاوت بود به این دلیل که داور بازی کنترل بازی را به طور کل از دست داده بود و دقت کافی روی بازی نداشت.
۲۰:۴۹ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| حمید کمالی در گفت‌وگویی، در مورد بازی دیروز تیم فوتسال ارژن شیراز مقابل حفاری اهواز که 4 بر 3 نتیجه را واگذار کرده بودند،‌گفت: خدا را شکر بازی خیلی خوبی بود و هر دو تیم بازی را به خوبی شروع کردند. به نظر من در نیمه اول بازی خیلی روان‌تر از نیمه دوم بود و تیم ما بهتر توانسته بود که بازی را کنترل نماید..

وی در ادامه گفت: اما در نیمه دوم بازی کمی متفاوت بود به این دلیل که داور بازی کنترل بازی را به طور کل از دست داده بود و دقت کافی روی بازی نداشت.

سرمربی ارژن شیراز گفت: وقتی که تیم حفاری 5 خطا شده بود و داور مسابقه می‌توانست حداقل در سه موقعیت بازیکنان ما نقطه پنالتی را به نفع تیم ما نشان دهد که این کار را به طور کل انجام نداد و من این موضوع را هم می‌گذارم بر عهده کارشناسان داوری که خود قضاوت کنند.

کمالی افزود: همانطور که اطلاع دارید من هیچ وقت در مورد داوری صحبت نمی‌کردم اما فشاری که دیروز داور به تیم ما آورد، مجبور شدم که این حرف‌ها را بزنم. دیروز واقعاً داور خیلی پر اشتباه بود و بازی به این خوبی را به راحتی خراب کرد البته من واقعاً نمی‌دانم داور به خصوص در نیمه دوم تحت تأثیر چه چیزی قرار گرفته که این قدر به راحتی اشتباه داشت.

وی گفت: این موضوع از زمانی جالب‌تر شد که وقتی اسنوبرد ورزشگاه ثانیه‌های آخر را نشان می‌داد و بازی تمام شده بود که داور چهارم سوت پایان بازی را زده بود اما نمی‌دانم چرا داور وسط سوت پایان را نمی‌زد. من واقعا نمی‌دانم در آن لحطه به نفع حفاری یک پنالتی نقطه دوم گرفت، با این حرکت دیروز داور به نظر من اشتباه داوری خود را کامل‌تر کردند.

وی در پایان گفت: من واقعاً نمی‌دانم که چرا نظارت کافی روی قضاوت داورها صورت نمی‌گیرد و اگر هم بخواهیم در رابطه اینگونه اشتباهات صحبت کنیم به راحتی ما را محروم می‌کنند. همانطور که شما اطلاع دارید تیم ما امسال به لحاظ مشکلات مالی خیلی تا این لحظه ضربه خورده است و حال که آمده‌ایم آن مشکلات را فراموش کنیم، داور مسابقه به این راحتی زحمات یکساله یک باشگاه، مربی، بازیکن و ... را از بین می‌برد.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین