اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۲۲۸۸

توضیحات قریب در خصوص استعفا از باشگاه استقلال

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:به دلیل کسری بودجه ای که از امسال دیدم و همچنین بدهی 110 میلیاردی متوجه شدم حضورم کمکی به استقلال نمی کند.
۲۰:۲۵ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| محمد حسین قریب رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص دلایل عدم حضورش در جلسات اظهار داشت:بعد از اینکه وزیر ورزش ابراز محبت کرد و بنده را به عنوان عوض هیات مدیره انتخاب کرد قرار شد در مجموعه باشگاه تمرکزم رو بهبود ساختار و ساماندهی تیم های پایه باشد که تیمی تحت عنوان استقلال فردا را ساماندهی کنیم اما با ورود به باشگاه و استعلامی که از بودجه گرفتم اتفاقاتی افتاد که فکر آن را نمی‌کردم.

وی افزود: بحث اول انباشت بدهی ها بود که نزدیک 110 میلیارد تومان باشگاه بدهکار است و باشگاه 25 میلیارد بدهی مالیاتی هم دارد. طبعا این فرصت را برای من فراهم نمی کند ضمن آنکه من گزارش مالی سال جدید را که گرفتم متوجه شدم باشگاه کسر بودجه ای اساسی دارد و روی هم رفته احساس کردم زمینه حضور و فعالیتم فراهم نیست و باید به کار روزمره پرداخت که این کار من نیست.تشخیص دادم کار روزمره را عزیزان دیگر انجام بدهند.

قریب تاکید کرد: من استعفا را به وزیر ورزش دادم و رئیس مجمع به من حکم دادم.طبعا چون از او حکم گرفته ام بایداستعفا را به وی می دادم.

وی در خصوص اینکه سلطانی فر گفته بود عدم حضور قریب مشکلی نیست گفت: وزیر ورزش استعفای من را پیش از این قبول نمی کرد و ان شاالله موافقت خواهند کرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین