اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۲۱۹۳

ملایی مثل همیشه برنز گرفت!

سعید ملایی نماینده وزن ۸۱- کیلوگرم تیم ملی جودوی کشورمان با پیروزی مقابل نماینده مجارستان به مدال برنز مسابقات جهانی دست یافت.
۱۹:۵۵ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| سی و یکمین دوره رقابت‌های جودو قهرمانی جهان در حالی از روز دوشنبه به میزبانی کشور مجارستان آغاز شده است که تیم ملی جودوی ایران با 4 نماینده در این مسابقات حضور پیدا کرده است. این مسابقات با حضور 731 جودوکار از 126 کشور جهان در شهر بوداپست در حال پیگیری است.

امروز(پنج شنبه) نهم شهریورماه سعید ملایی سرگروه تیم ملی کشورمان و بخت نخست کسب مدال در تیم اعزامی کشورمان در وزن ۸۱- کیلوگرم ابتدا به مصاف نماینده قزاقستان رفت و با شکست نخستین حریف خود به دور بعدی راه یافت. ملایی در دور دوم نماینده یونان را شکست داد و به مرحله بعدی راه یافت. وی در ادامه به مصاف نماینده مصر رفت و با شکست سومین حریف خود به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. ملایی در یک چهارم نهایی "فرانک دی ویت" هلندی را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت و سرانجام در نیمه نهایی با شکست مقابل جودوکار ایتالیا به فینال مسابقات نرسید و برای رسیدن به مدال برنز به مصاف نماینده میزبان رفت و با شکست این جودوکار به مدال برنز دست یافت.

لازم به یادآوری است، روز (چهارشنبه) در سومین روز از مسابقات در وزن منهی 73 کیلوگرم، محمدمحمدی بریمان بعد از یک دور استراحت به دیدار ندیم اکرم از پاکستان رفت و با شکست نخستین حریف خود به دور بعدی رقابت‌ها راه یافت. وی در دومین مباررزه خود به مصاف نماینده کره جنوبی رفت و با شکست مقابل این جودوکار از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

روز دوشنبه (در نخستین روز از مسابقات) محمدرشنونژاد که با برتری مقابل «ویجی کومار» از هند و «ماریمون تورس» از کوبا به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرده بود، در این مرحله برابر «عصمتوف» از قزاقستان به میدان رفت و با قبول شکست از گردونه مسابقات خارج شد.
هدایت این تیم را محمدمنصوری برعهده دارد و محمدرضا رودکی به عنوان سرپرست کنار جودوکاران حضور دارد و تیم ملی به دلیل اینکه ترکیب کاملی در این مسابقات ندارد نمی‌تواند در بخش تیمی این رقابت‌ها حضور داشته باشد.
محمدرشنونژاد، محمد محمدی بریمانلو، سعید ملایی و رامین صفویه 4 جودوکار اعزامی کشورمان به این رقابت‌ها هستند. رقابت‌های جودو قهرمانی جهان از روز دوشنبه در مجارستان آغاز و تا روز یکشنبه ۱۱ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین